خرید از سراسر دنیا


» رابطه ورزش با سلامتی

رابطه ورزش با سلامتی

ورزش منظم باعث آزاد شدن هورمون اندورفین ها می شود و احساس خوشبختی به افراد می دهد و این باعث کاهش اثرات استرس زا ناشی از استرس می شود. با ورزش 3 بار در روز از بیماری هایی که با فشار روانی روزانه و عدم تحرک ناشی از زندگی شهر به وجود می آیند ، می توان از آن محافظت و سالم ماند. حال اطلاعاتی راجع به تمریناتی که می تواند انجام شود برای حفظ بدن و خوشبختی بدن" ارائه به شما میدهیم


چند دقیقه در صبح ورزش کنید تا روز به خوبی شروع شود

هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید ، اسیدهای چرب آزاد که در خون گردش می کنند ، بالاترین میزان بعد از گرسنگی شبانه هستند. بنابراین ، چربی سوزی بیشتر با ورزش های پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری یا شنا در صبح روی معده خالی است. شما می توانید روز خود را با ورزش صبحگاهی مثبت تر شروع کنید و اشتهای خود را کنترل کنید. به جای تمرینات سنگین در صبح ، باید برنامه های طولانی مدت و منظم ورزش را انتخاب کنید. با ورزش ، هورمون هایی که احساس خوشبختی می کنند فعال می شوند. بنابراین روز شما به خوبی شروع می شود ، احساس می کنید سالم تر ، قوی تر و شادتر هستید. ورزش مداوم باعث کاهش احساس درد می شود. این به شما کمک می کند تا کنترل وزن و بدن مناسب داشته باشید.


این تمرینات در واقع حرکاتی است که براساس هدف کشش و کشش بدن انجام می شود ، که باعث افزایش استقامت در طول روز می شود و باعث گرم شدن عضلات در طول روز می شود.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


می توانیم این تمرینات را "کشش" بدانیم ، از پاها و ران های خود که زنده نگه می دارند شروع کنیم. حرکت خمشی به شکل لمس کردن انگشتان پا با نشستن خم در کمر بدون شکستن زانو در هنگام نشستن و دوباره بدون شکستن زانوها ، برای خم شدن پا و پشت کمر و ماهیچه ها ایده آل است. هر حرکت باید 8 یا 12 بار انجام شود ، 2 دقیقه استراحت کنید و 3 بار تکرار کنید. انجام حرکات به تدریج تضمین می کند که کشش کارآمد است و انعطاف پذیری ماهیچه به عضله به حداکثر می رسد. با باز کردن پاها تا حد ممکن می توانید همان حرکت را انجام دهید.


یک حرکت دیگر این است که زانوی خود را با یک دست در مقابل دیوار استراحت داده و با دست دیگر تا حد امکان خم کنید. این حرکت باعث می شود عضلات جلوی ران شما خم شود.


علاوه بر حرکت خم و صاف کننده ای که قبلاً برای ناحیه کمر انجام داده اید ، این حرکت چرخش-خمشی است که با بازوهایی که به سمت راست و چپ تا حد امکان انجام می شود، انجام می شود. در این حرکت ، عضلات جانبی کمر تقویت می شود ، اعداد با توجه به سن و امکانپذیری همانطور که قبلاً گفته شد ، 8-12 است و نباید 2 دقیقه استراحت را فراموش کرد.


بازوها و شانه ها اعضای بدن ما هستند که در تمام کارهای خشن و حساس در تمام روز فعالترین نقش را دارند و گرم کردن آنها غیرممکن است. کشیدن و رها کردن کف دستها با یکدیگر با شمارش هر چه بیشتر از یکدیگر با قفل کردن انگشتان در موقعیت یکدیگر ، یک تمرین تقویت کننده برای شانه ها ، بازوها و ساعد است. دوباره ، کشش دستها به پشت در ناحیه کمر ، عضلات بازو و ساعد را دراز کرده و آنها را گرم می کند. بطری های آب خانگی پر شده با 1.5 لیتر که از هر دو دست دریافت خواهید کرد و بازوها در کنار هم قرار گرفته و در همان تعداد استراحت می کنند و استراحت با گرفتن استراحت مناسب باعث تقویت ناحیه شانه می شود.


زمان خود را در دفتر ارزیابی کنید

افزایش رقابت در زندگی تجاری و تمایل به حفظ مناصب باعث شده است تا امروز زمان صرف شده در دفتر افزایش یابد. البته یافتن راحتی در خانه شما در محل کار امکان پذیر نیست ، اما می توان با در نظر گرفتن چند جزئیات از سلامت شما در زندگی تجاری محافظت کرد.


اگر نتوانیم ساعت کاری ، شغلی یا نگرش نیروی انسانی شرکت شما را تغییر دهیم ، باید رفتار و عادات خود را تغییر دهیم. بنابراین فکر نکنید که "آیا این دوباره به ما مربوط می شود" ، تسلیم نشوید و اجازه دهید آنچه را که می توانیم با هم تغییر دهیم ، بررسی کنیم.


حرکات کششی را به یاد داشته باشید

دلیل اصلی بیماریهای اداری ماندن طولانی در همان موقعیت و عدم حرکت است. بنابراین ، حرکات باید بیشتر روی "خمیازه کشیدن" متمرکز شوند نه به پیشنهادات "غیرواقعی" که هدفشان سوزاندن کالری در محیطی است که از قبل به مرور زمان در حال رقابت است یا حاوی تکرارهای طولانی است. اگرچه استراحت نیم ساعته ایده آل است ، اما حرکات کششی برای مچ دست ، شانه ، گردن و پشت می تواند در فواصل 5 دقیقه ای در ابتدای ساعت انجام شود. هر کشش را به مدت 15 ثانیه - 1 دقیقه ادامه دهید.


نوشته ای از دکتر Murat ÜZTÜRK (متخصص ارتوپدی و آسیب شناسی)


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه : memorial.com.tr


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده