خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انگیزه برای ورزش کردن

انگیزه برای ورزش کردن

شما صبح زود از خواب بیدار میشوید تا به سرکار بروید، ممکن است حتی صبحانه نخورید و یا صبحانه خود را در ترافیک مسیر خانه به محل کارتان بخورید، وقتی به محل کارتان رسیدید ، یک روز شلوغ در انتظار شماست. در پایان روز انرژی شما کم می شود. وقتی پایان کار فرا میرسد، شما برای لحظه ای فکر می کنید ، چه خوب میشود اگر امروز به ورزش بروم! کیفی که وسایل ورزشی خود را در آن قرار داده اید با شماست اما خسته هستید. رفتن به خانه بسیار جذاب تر به نظر می رسد.


در آن لحظه ، من خسته ام ، وقت ندارم ، کارهایی دارم که باید در خانه انجام دهم و غیره را از ذهن خود دور کنید! ورزش منظم باعث می شود احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، سالم تر خواهید ماند و ظاهر مناسب تری خواهید داشت. تنها آنچه شما نیاز دارید انگیزه ای است برای ورزش کردن.


"پس چگونه می توانید به خود انگیزه دهید؟" در اینجا روش هایی برای دستیابی به این هدف وجود دارد:


انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

اهداف کوچکی را مشخص کنید و از آن اهداف پیروی کنید


اهداف کوچکی را تعیین کنید که بتوانید آنها را عملی سازید. دستیابی به اهدافی مانند رفتن به ورزش 6 روز در هفته یا از دست دادن 20 کیلوگرم در 3 ماه بسیار دشوار است و باعث می شود احساس ناکامی داشته باشید و انگیزه خود را از دست بدهید. هدف معقول تری تعیین کنید مثلا من در این ماه 3 روز در هفته به ورزشگاه می روم و به خود قول می دهم که در هر شرایطی از این هدف دست نخواهم کشید . وقتی به هدف اول خود رسیدید ، خواهید دید که برای رسیدن به هدف دوم خود تمایل بیشتری دارید.


برای خود پاداش و جوایزی را تعیین کنید


هنگامی که به هدف خود رسیدید ، می توانید خود را با چیزی که دوست دارید پاداش دهید و انگیزه شخصی خود را افزایش دهید. به عنوان مثال ، وقتی به هدف اول خود رسیدید ، رفتن به یک مکان خوب و یا داشتن یک فعالیت ویژه با دوستانتان باعث ایجاد انگیزه در شما می شود.


برای خود یک همراه و حامی در ورزش انتخاب کنید


شما میتوانید به همراه یکی از دوستانتان به ورزش بپردازید این امر باعث میشود در قبال یکدیگر احساس مسئولیت کنید. ورزش با یک دوست سرگرم کننده تر خواهد بود ، همچنین می توانید انگیزه یکدیگر را افزایش دهید.


در طول ورزش به موسیقی گوش فرا دهید


موسیقی که در سالن های بدنسازی پخش می شود ممکن است شما آنها را دوست نداشته باشید و یا به اندازه کافی در شما انگیزه ایجاد نکند. به همین دلیل ، لیست پخش آهنگهایی را که دوست دارید تهیه کنید که فقط در هنگام ورزش گوش کنید. این انگیزه ای برای گوش دادن به آن آهنگ ها خواهد بود و انرژی بیشتری به شما می دهد.


برنامه ریزی را فراموش نکنید


شما باید روز هایی را که قرار است به ورزش اختصاص دهید مشخص کنید تا بتوانید علاوه بر ورزش کردن زمانی را برای ملاقات با دوستان خود و کارهای مورد علاقه ی دیگر خود بگذارید تا انگیزه ورزش کردن خود را از دست ندهید.


کیف ورزشی خود را همیشه به همراه داشته باشید


کیف ورزشی خود را همیشه همراه خود داشته باشید. اگر از محل کار به خانه بروید تا ساک ورزشی خود را بردارید ، ممکن است تنبل شوید که دوباره به بیرون بروید. بنابراین کیف ورزشی خود را به محل کار خود ببرید و بدون اینکه بعد از کار به خانه بروید ، مسیر ورزشگاه را ادامه دهید.


از رسانه های اجتماعی استفاده کنید


با استفاده از رسانه های اجتماعی ، می توانید افراد دیگری را که امروز ورزش می کنند ، دنبال کنید یا اینکه پیشرفت و نحوه ی پیشرفت ورزشکاران حرفه ای دنیا را مورد بررسی قرار دهید. حتی می توانید با به اشتراک گذاشتن روند توسعه خود ، انگیزه خود را افزایش دهید. هرگز فراموش نکنید ، شما همه چیز را برای خود انجام می دهید. شما کسی هستید که ترجیح می دهید با خودتان صلح کنید و سالم زندگی کنید.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : 365gun.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده