خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ورزش در فضای باز برای زوج ها

ورزش در فضای باز برای زوج ها

شش تمرین در فضای باز برای زوج ها

بهتر است که در کنار هم باشیم. این جمله در مورد فعالیتهای بدنی نیز صدق می کند. در این مقاله ، می توانید 6 تمرین در منطقه باز را کشف کنید که می توانند به صورت جفت انجام شوند.

ورزش دو نفره به عنوان یک زن و شوهر واقعا عالی و سالم است. همچنین می تواند برای رابطه شما خوب باشد! این امر فقط یک تئوری عاشقانه نیست. مطالعات نشان می دهد که زوج هایی که در کنار هم فعالیت های بدنی دارند ، روابط بهتری دارند. در این مقاله می توانید شش تمرین در فضای باز را پیدا کنید که برای زوج ها بسیار عالی است.


یک مطالعه در بخش روانشناسی نشان داد که زوج هایی که با استفاده از نظرسنجی ها و مصاحبه های شخصی باهم ورزش می کنند ، روابط بهتری دارند و در سایر زمینه های زندگی بهتر پیشرفت می کنند.


تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

ورزش با شخص دیگری نیز نشان داده شده است که انگیزه بسیار خوبی برای ادامه این کار است. علاوه بر این ، همچنین شیوه تمرین افراد را بهبود می بخشد ، زیرا یک شخص می تواند به دیگری کمک کند.


به علاوه ، یک مطالعه منتشر شده در مجله روانشناسی اجتماعی نشان داده است که تمرینات زوجین باعث افزایش جذابیت عاطفی می شود. فعالیت بدنی هورمونهایی را ایجاد می کند که باعث شادی سروتونین و اندورفین می شوند. و در این حالت یک حس خوشبختی مشترک وجود دارد.


شش تمرین در فضای باز برای زوج ها


در زیر شش تمرین در فضای باز را برای زوج ها به اشتراک خواهیم گذاشت که به شما امکان می دهد از همه این مزایا بهره مند شوید.


Acroyoga


این رشته است که می تواند فقط به صورت جفت اعمال شود که شامل تمرینات بسیار هماهنگ است.

این فعالیت بدنی فقط برای افرادی مناسب است که قبلاً تمرین یوگا یا تجربیات مشابهی دارند. زیرا به هماهنگی ، قدرت و تعادل نیاز دارد. اگر این مهارت را دارید ، این یک تجربه خارق العاده است.


از آنجا که هر دو شریک برای تکمیل حرکات به یکدیگر احتیاج دارند ، این تمرینات روابط را تقویت می کند زیرا باعث ایجاد کار تیمی و اعتماد متقابل می شود.


اگر تازه کار در یوگا هستید ، انجام این کار با همسرتان می تواند راه خوبی برای شروع باشد. می توانید با هم یک تجربه جدید را کشف کنید.


دویدن


جالب است که زوج ها بتوانند با هم یک فعالیت ساده مانند آهسته دویدن را انجام دهند. می توانید به پارک بروید ، یا به سادگی در نزدیکی خانه خود بدوید. دویدن با هم به شما در ایجاد انگیزه در یکدیگر کمک می کنند ، این باعث ایجاد تعهد نیز می شود. به این ترتیب از بهانه های احتمالی برای به تعویق انداختن فعالیت خودداری می کنید.


شرایطی را برای هر دو راحت تنظیم کنید تا اجرای شما لذت بخش تر شود. خواهید فهمید که این بسیار سرگرم کننده تر از دویدن تنها است.


اگر اهداف را تعیین کنید این چالش برانگیز تر می شود. دستیابی به اهداف مشترک ، مانند آماده شدن برای ماراتن یا تری اتلون ، همکاری و شجاعت متقابل را تقویت می کند.


پیاده روی


کشف مسیرهای جدید در کنار هم می تواند بسیار سودمند باشد.

پیاده روی یا کوه پیمایی یک تجربه متفاوت و سازنده است. این یک تمرین هوازی بسیار عالی است که به شما امکان می دهد هوای تازه تنفس کنید و با طبیعت در تعامل باشید تا بتوانید خود را شاداب و سر زنده حس کنید.


مسیرهای پیاده روی بسیاری در نزدیکی هر شهر وجود دارد. این مسیرها بسته به وضعیت جسمی شما یا اینکه چقدر می خواهید خود را خسته کنید ، میزان دشواری های مختلفی دارند.


لباس و کفش ورزشی مناسب بپوشید ، ضد آفتاب خود را بمالید و ماجراجویی خود را شروع کنید! اگر قصد طولانی تر ماندن دارید ، حتما آب و مقداری میوه یا غذای سبک را با خود به همراه داشته باشید.


قدم زدن در مسیرهای مختلف به شما کمک می کند تا یکنواختی را از بین ببرید و به شما امکان می دهد مکانهای جدیدی را با شریک زندگی خود کشف کنید.


انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

بسکتبال


اگر می خواهید یک رقابت سرگرم کننده داشته باشید ، می توانید بسکتبال یک به یک را انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که یک توپ بگیرید و به پارک بروید.


بسکتبال یک ورزش قلبی عروقی عالی است و تمام عضلات شما ، به خصوص پاها ، کمر و بازوها را به چالش میکشد. اگر می خواهید آن را سرگرم کننده تر کنید ، می توانید زوج های دیگری را ملاقات کنید و دو به دو ، سه بر سه و حتی پنج بر پنج بازی کنید.


قایق رانی


فعالیت هایی مانند قایق رانی نیاز به هماهنگی زیادی دارند و برای تقویت روابط ایده آل هستند.

این قطعاً یکی از بهترین تمرینات برای زوج ها است. اگر در نزدیکی دریاچه یا ساحل زندگی می کنید ، مطمئناً می توانید مکانی برای اجاره قایق پیدا کنید. یک قایق برای دو نفر اجاره کنید و قایقرانی را شروع کنید.


این ورزش نیاز به هماهنگی و کار تیمی دارد. این یک تمرین عالی برای بازوها ، عضلات قفسه سینه ، عضلات پشت و شکم است.


بازی تنیس


اگر هردو در یک سطح قرار دارید ، تنیس یک ورزش عالی است و باعث افزایش رقابت می شود. در صورتی که با شریک زندگی خود در یک سطح نباشید ، می تواند کمی آزار دهنده باشد. در این حالت مطمئناً هنگام ورزش با هم زمان خوبی خواهید داشت!


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده