دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سیگار الکترونیکی

سیگار الکترونیکی

مصرف سیگار الکترونیکی در سالهای اخیر مورد بحث و جدال بوده است. آیا سیگارهای الکترونیکی ایمن هستند؟ در این مقاله بیشتر بدانید.

سیگارهای الکترونیکی به عنوان تلاشی برای یافتن روشهای جایگزین برای کاهش آسیب های ناشی از محصولات دخانی ظاهر شده اند. با این حال ، هرچه متخصصان بیشتر روی این موضوع کار کنند ، در مورد اینکه آیا خطرات اضافی وجود دارد ، سوالات بیشتری ایجاد می شود. بنابراین ، به نظر می رسد که آنها در واقع می توانند به جای منفعت آسیب برساند.

با این حال ، برخی هنوز هم از استفاده آنها دفاع می کنند. بنابراین ، این ایده خوبی است که برای تصمیم گیری سالم در مورد سیگارهای الکترونیکی ، آگاه باشیم.


سیگار الکترونیکی: خوب یا بد؟


درک اثرات احتمالی سیگار الکترونیکی آسان نیست. در حقیقت ، انواع مختلفی دارد و در بیشتر موارد محتوای آن نامشخص است.

اگرچه سیگارهای الکترونیکی حاوی تنباکو نیستند ، سازمان غذا و داروی (FDA) آنها را به عنوان محصولات "تنباکو" طبقه بندی می کند. بنابراین ، می توانید اثرات و تأثیرات بر سلامتی را تصور کنید.


سیگارهای الکترونیکی به عنوان گزینه ای برای جایگزینی سیگارهای سنتی ظاهر شده اند. با این حال ، هیچ مدرک علمی در مورد ایمنی یا کارآیی آنها هنگام ترک دخانیات وجود ندارد.


بنابراین ، سازمان ملی داروی ، مواد غذایی و تجهیزات پزشکی آرژانتین (ANMAT) حتی ممنوعیت واردات ، توزیع و بازاریابی را تصویب کرد ، که یکی دیگر از نشانه های نگرانی های امنیتی ناشی از مصرف سیگار الکترونیکی است.


انواع سیگار الکترونیکی موجود


سیگارهای الکترونیکی در اندازه ها و قالب های مختلفی مانند سیگار، لوله ، قلم یا درایو فلش USB موجود است. این سیگارها دارای باتری هستند که دستگاه را کار می کنند ، یک عنصر گرمایش است که مایع الکترونیکی را گرم می کند و آن را به یک آئروسل ، کارتریج یا مخزن حاوی مایعات الکترونیکی و یک دهانه مورد استفاده برای استنشاق آئروسل تبدیل می کند.


ظهور افعال جدید


کلمه " vaping" به معنی تنفس "آئروسل" سیگار الکترونیکی است. انجمن بیماریهای قفسه سینه و جراحی قفسه سینه اسپانیا ( (SEPAR) و کمیته ملی پیشگیری از استعمال دخانیات (NPTC) در مورد خطرات و نگرانی های مربوط به ایمنی "بخار" هشدار دادند:

وی گفت: "این روش ترک سیگار نیست. استفاده برای سلامتی مضر است و می تواند دری برای استعمال سیگار باشد. "


آگاهی از تأثیرات آن بسیار مهم است


به این معنا ، استفاده از منابع مناسب برای جمع آوری داده ها از ادبیات علمی مهم است. در مقاله ای که توسط روسای NPTC و SEPAR منتشر شده است ، نویسندگان شواهدی از سمیت ، اعتیاد و مفید بودن این و سایر مشکلات را برای کمک به افراد برای ترک سیگار جمع آوری کرده اند.


نویسندگان اظهار داشتند


"ظهور سیگارهای الکترونیکی نگرانی هایی را در مورد مزایای احتمالی آنها به عنوان یک استراتژی کاهش آسیب و همچنین انگیزه های احتمالی آنها برای مصرف نیکوتین در جوانان یا تأثیر آنها در ترک سیگار ایجاد کرده است."


اصولاً ، هنوز هم نظرات مختلفی وجود دارد و آنها کاملاً از تأثیر آنها مطمئن نیستند.


شما ممکن است به این مقاله علاقه مند باشید: 7 غذایی که می توانید برای حذف نیکوتین از سیستم خود بخورید


توصیه طبق اطلاعات اداره کل بهداشت عمومی و اعتیاد در منطقه مورسیا


ابتدا توصیه می شود که به همه افراد بخصوص کودکان و نوجوانان از مصرف سیگار الکترونیکی خودداری شود.

ثانیا ، بهتر است از استفاده از این دستگاه ها در هر منطقه ای که برای مصارف عمومی محفوظ باشد ، خواه با نیکوتین یا بدون آن ، خودداری کنید.


در آخر اینکه استفاده از سیگارهای الکترونیکی برای ترک سیگار توصیه نمی شود.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه : sagligabiradim.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده