خرید از سراسر دنیا


» چگونه سالن بدنسازی خود را در خانه بسازیم ؟

چگونه سالن بدنسازی خود را در خانه بسازیم ؟

برای ساختن سالن ورزشی خود در خانه ، باید محیطی مناسب ایجاد کنید و این محیط متناسب با تمریناتی باشد که می خواهید انجام دهید.

 

ورزش ایجاد تعادل بین بدن و ذهن است. اگر وقت کافی برای ورزش کردن ندارید ، ما در این مقاله نکاتی مفید در مورد ساخت سالن بدن سازی در منزل را به شما ارائه دهیم.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

 

از آنجا که امروزه انسان ها بسیار پر مشغله شده اند ، برخی از افراد که بین کار و خانواده گیر کرده اند ممکن است نتوانند توجه لازم را به بدن خود بدهند و وقت کافی برای ورزش کردن بگذارند.

 

هنوز هم روش های زیادی وجود دارد که می توانید ورزش کنید.

 

برنامه روزانه

 

تمام تغییرات جسمی به چهار چیز بستگی دارد: انگیزه ، کار ، تغذیه و استراحت. انگیزه کلید کار است. این همان چیزی است که به شما امکان می دهد در خانه ورزش کنید.

 

با این حال ، در یک سالن ورزشی ، ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد به بهینه ترین روش ورزش کنید. تردمیل ، دوچرخه ، وزنه ، دمبل و ... از جمله برخی از این ابزارها هستند.

 

اما می توانید سالن بدنسازی خود را نیز در خانه ایجاد کنید. برای این کار باید مدتی را به ورزش و ایجاد یک برنامه ورزشی منظم اختصاص دهید. ابتدا در مورد هدف خود تصمیم بگیرید: کاهش وزن یا تثبیت عضلات؟

 

برای ایجاد برنامه تمرینی خود و افزایش مقاومت خود نیازی به رفتن به سالن های ورزشی نیست. می توانید با ورزش های قلبی عروقی مانند پیاده روی سریع یا دوچرخه سواری شروع کنید. هر دو گزینه ای خوب برای شروع و رسیدن به هدف مورد نظرتان هستند.

 

ساختن سالن ورزشی خود در خانه کاری آسان است. بهترین گزینه استفاده از ابزارهای مختلفی است که به راحتی در خانه در دسترس هستند. در این مقاله ، ما با شما در میان گذاشته ایم که چگونه می توانید محیطی ایجاد کنید که بتوانید هر روز در خانه ورزش کنید.

 

ابزارهایی که می توانید برای ساختن سالن بدنسازی شخصی خود در خانه استفاده کنید

 

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

1. فرش

 

حتی یک فرش نیز می تواند برای ایجاد سالن ورزشی شما در خانه کافی باشد.

 

فرش ابزاری عالی برای استفاده در تمرینات یوگا است. ما توصیه می کنیم یک فرش راحت و ضد لغزش برای جلوگیری از انواع صدمات انتخاب کنید.

 

با استفاده از این فرش می توانید ورزش های نشستنی ، یوگا و حرکات کششی را انجام دهید. همچنین شما میتوانید همزمان می توانید تمریناتی را انجام دهید که عضلات شکم ، کمر و پا را تقویت می کند.

 

2. یک منطقه گسترده انتخاب کنید

 

یک فضای باز برای ساخت سالن بدنسازی شخصی خود انتخاب کنید.

 

شما می توانید از اتاق نشیمن ، اتاق خواب یا هر مکان با فضای کافی برای اهداف ورزشی خود استفاده کنید. اگر میز و صندلی مانع راه شما شده است ، می توانید هنگام انجام ورزش آنها را بردارید تا به خود آسیب نرسانید.

 

علاوه بر این ، راحت بودن هنگام ورزش نکته ی بسیار مهمی است. سعی کنید منطقه ای را برای ورزش انتخاب کنید که از هر گونه حواس پرتی مانند تلوزیون به دور باشید.

 

3. ساخت وزنه های خانگی

 

برای تقویت بازوها ، می توانید خودتان وزنه های خانگی نیز بسازید ، زیرا برای ورزش عالی هستند. وزنه برداری باعث تقویت عضلات سینه ، پشت و بازو می شود.

 

روش های زیادی برای ساختن وزنه های خانگی وجود دارد مثلا :

 

می توانید دو بطری با اندازه متوسط ​​را از آب یا شن پر کنید. سپس چوبی را از میان آنها عبور دهید یا هر کدام را به تنهایی به صورت دمبل استفاده کنید.

 

4. صندلی یا چهارپایه

 

می توانید با چند صندلی سالن بدنسازی خود را بسازید.

 

همیشه در یک خانه ، یک نیمکت ، صندلی یا چهارپایه وجود دارد. اینها ابزارهای مناسبی برای تمریناتی هستند که نیاز به پشتیبانی دارند.

 

از نیمکت می توان به عنوان نقطه حمایت از تمرینات مرحله ای استفاده کرد.همچنین برای تقویت عضلات پا بسیار مفید است. اثرات آن را بلافاصله مشاهده خواهید کرد.

 

حتما این پیشنهادات را امتحان کنید. با استفاده از این ابزارهای اساسی می توانید خانه خود را به سالن بدنسازی تبدیل کنید تا دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن نداشته باشید.

 

ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده