خرید از سراسر دنیا


» حرکاتی برای بهبود کمر درد

حرکاتی برای بهبود کمر درد

ناحیه کمر بخاطر وضعیت بد بدن ، فعالیت در محل کار و غیره یکی از اعضای بدن است که روزانه بیشترین آسیب را می بیند. امروز 3 تمرین کمر را به شما پیشنهاد می دهیم که به شما کمک می کند با استفاده از دست و پاها این قسمت از بدن را تقویت کنید.


بیشتر فعالیت های روزمره ما را وادار می کند که وضعیت بدی داشته باشیم. گذراندن ساعت های طولانی به حالت نشسته می تواند کمر را ضعیف کند. تقویت این قسمت از بدن برای ایجاد تعادل در بدن مهم است. با این حساب ، ما می خواهیم 3 تمرین کمر را به اشتراک بگذاریم که می توانید با استفاده از دست ها و پاها انجام دهید.

 

صندلی هایی که ما روزانه از آن استفاده می کنیم بخشی از مشکل ما است. برای داشتن پشتی صاف، مفصل ران باید 90 درجه خم شود. این وضعیت فشار زیادی به ناحیه کمر وارد می کند . سرانجام ، این زنجیره از حوادث منجر به کمردرد می شود.

 

خوشبختانه برخی تمرینات وجود دارد که می تواند کمر شما را تقویت کرده و از این ناراحتی راحت شوید. در زیر 3 تمرین کمر را مشاهده می کنید که می توانید با استفاده از دست و پاها انجام دهید.

 

عضلات شکم ، عضلات پا و عضلات دور کمر همگی در تقویت ناحیه کمر نقش مهمی دارند.

تقویت عضلات شکم ، کمر و پا برای تسکین درد ، تنش ، سفتی و کمردرد مهم است. این به شما کمک می کند از آسیب دیدگی مجدد کمر خود جلوگیری کنید. خوشبختانه تمرینات بسیار ساده ای وجود دارد که می توانید در خانه و بدون کمک هیچ وسیله جانبی یا وسایل ورزشی انجام دهید.

 

شما باید هفته ای سه بار تمرینات تقویت کننده ویژه ای را برای کمر ، شکم و پاها انجام دهید تا فواید آن را احساس کنید. علاوه بر این ، انجام آنها به طور منظم با وضعیت صحیح برای بهبود وضعیت مهم است.

به یاد داشته باشید که برای انجام این تمرینات ، مهم است که ابتدا با یک متخصص مشورت کنید.

 

تمرین شماره یک



در این وضعیت برای اینکه بتوانید تنش را تحمل کرده و پشت خود را صاف نگه دارید ، به تعادل نیاز دارید.


این تمرین شامل بلند کردن متناوب یک دست و پا به طور هم زمان است. برای شروع باید روی زانو بنشینید و شانه ها را در یک راست قرار دهید و دستان خود را روی زمین بگذارید.

 

با سفت شدن عضلات شکم مطمئن شوید که کمرتان تا حد ممکن صاف است. سپس در حالی که بازوی مخالف را همزمان بلند می کنید ، یک پا را از زمین بلند کنید. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید ، هر دو را تا ارتفاع تنه بالا بیاورید.

 

به عنوان مثال ، اگر پای راست خود را بلند کنید ، همزمان با حفظ تعادل ، بازوی چپ خود را نیز بالا می آورید. حتماً تا آنجا که ممکن است دست و پای خود را دراز کنید. این وضعیت را به مدت 5 ثانیه حفظ کنید و سپس آن را با دست و پای مخالف دیگر تکرار کنید. می توانید 3 ست 15 تکراری انجام دهید.

 

اگر در حفظ تعادل خود مشکل دارید ، می توانید این تمرین را به صورت مرحله ای انجام دهید. ابتدا یک دست را بلند کنید تا زمانی که با زمین موازی شود و سپس پای خود را از همان سمت بلند کنید. در آخر ، تمرین را با طرف مقابل تکرار کنید.

 

تمرین شماره دو


 

برای انجام کشش کمر ، باید دراز بکشید. باید پاهای خود را در پشت خود دراز کنید در حالی که دستان خود را به صورت همزمان دراز می کنید. در حین انجام این کار ، مطمئن شوید که پاها را کمی از هم باز کرده و کف دستان خود را روی زمین قرار دهید. پس از کشیدن دست ها و پاها ، باید این وضعیت را برای چند ثانیه حفظ کنید.


بعد ، عضلات ران و کمرتان را سفت کنید. با نیروی این انقباض همزمان پاها و بالاتنه را بلند کنید. اکنون این حالت بلند را به مدت دو ثانیه نگه دارید و سپس به موقعیت اولیه خود برگردید. می توانید 3 ست 15 تکراری انجام دهید.

 

این ورزش به شما در کشش کمر ، تسکین درد ، ناراحتی و التهاب کمک می کند. افرادی که کمردرد دارند می توانند به طور مرتب سه بار در هفته این ورزش را انجام دهند. در واقع ، این روش خوبی برای جلوگیری از بحران های آینده است.

 

تمرین شماره سه



در مورد تسکین درد در ناحیه کمر ، این یکی از توصیه ها توسط متخصصان است. در طول این تمرین ، دامنه حرکات مفصل پشت کمر خود را افزایش خواهید داد.

 

برای انجام این تمرین باید دست ها و زانوها را روی زمین قرار داده و پشت خود را صاف نگه دارید. ایده این است که از کشش حداقل تا کشش حداکثر به تدریج پیشرفت کنید. برای این کار باید گردن خود را به سمت پایین خم کنید و کمر خود را به سمت بالا خم کنید.

 

در مرحله بعد ، باید کمر خود را به سمت پایین و در حالی که گردنتان کشیده است خم کنید. هر یک از این حالت ها را به مدت 5 ثانیه نگه دارید و 3 ست 15 تکراری را انجام دهید.

 

شما قطعاً از این تمرینات ساده برای کمر که می توانید در خانه انجام دهید بهره مند خواهید شد. حتی این تمرینات برای سلامت کلی شما نیز مفید خواهد بود. پس از همین امروز شروع کنید.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده