خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» افزایش انرژی ورزشکاران با مصرف روزانه آجیل

افزایش انرژی ورزشکاران با مصرف روزانه آجیل

 6 نوع آجیل برای افزایش انرژی


مصرف هر روز آجیل به بهبود پاسخ ایمنی بدن به ویروس ها و عفونت های شایع کمک می کند و سیستم ایمنی بدن را برای مبارزه با انواع بیماری ها تقویت می کند. در این مقاله می توانید انواع آجیل هایی را که می توانید برای افزایش انرژی خود استفاده کنید ، کشف کنید.این مغز ها انرژی خوبی را برای شما بخصوص ورزشکارن فراهم میکنند.


انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

متخصصان تغذیه و سایر متخصصان به طور کلی خواص سالم و مواد افزودنی مغذی آجیل را تأیید می کنند. انواع آجیل ها انرژی طولانی مدت برای شما فراهم می کنند ، فضای کمی را در معده اشغال می کنند و حاوی کالری زیادی همراه با فیبرهایی هستند که جذب را به تأخیر می اندازند و اثر انرژی را طولانی می کنند. یک رژیم غذایی سالم باید شامل این مواد غذایی باشد تا میزان مواد مغذی را بهبود بخشد. در این مقاله ، ما در مورد آجیل هایی صحبت خواهیم کرد که انرژی شما را افزایش می دهد.

 

مغزها علاوه بر غنی بودن از چربی های سالم حاوی ویتامین های مهم و مواد معدنی ضروری نیز هستند.


آجیل منبع انرژی بسیار جالبی است. در واقع ، آنها باید در بخشهای مناسب برای نیازهای غذایی روزانه مصرف شوند.

 

علاوه بر این ، این میوه ها حاوی اسیدهای چرب ضروری مانند اولئیک ، لینولئیک و لینولنیک هستند که بدن انسان قادر به تولید آنها نیست و باید با رژیم روزانه تهیه شود. بر اساس مطالعه ای که در مجله بین المللی علوم مولکولی منتشر شده است ، این چربی های سالم دارای خواص ضد التهابی و سرشار از انرژی هستند.

 

در واقع ، مصرف روزانه آجیل به بهبود پاسخ ایمنی بدن به ویروس ها و عفونت های شایع کمک می کند. بنابراین ، آنها به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند تا از بیماری های مختلف ، به ویژه بیماری های فصلی ناشی از تغییرات ناگهانی آب و هوا جلوگیری کند.

 

انواع آجیل هایی که انرژی شما را افزایش می دهند

 

1. بادام

 

این یک مغز مدیترانه ای بسیار مغذی برای ورزشکاران است ، به دلیل کمک انرژی آن به بدن به صورت کربوهیدرات و چربی های سالم همراه با پروتئین های گیاهی، بسیار محبوب است. بادام به اندازه یک کف دست حدود 30 گرم ؛ 162 کالری ، همراه با فیبر نامحلول ، آنتی اکسیدان ویتامین E و ویتامین های گروه B در سوخت و ساز انرژی فراهم می کند.

 

علاوه بر این ، بادام سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم ، پتاسیم ، فسفر ، سلنیوم و آهن است. بنابراین ، آنها بسیار مقوی هستند. به همین دلیل ، شیر بادام به عنوان جایگزینی برای شیر مادر یا افرادی که عدم تحمل لاکتوز دارند استفاده می شد.

 

2. فندق


فندق به دلیل محتوای اسید فولیک خودنمایی می کند ، بنابراین متخصصان مصرف آن را به ویژه در دوران بارداری توصیه می کنند.


تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

این یک غذای خشک سبک است که می تواند به روش های مختلفی مصرف شود و عطر و طعم تهاجمی ندارد. حاوی اسید فولیک است که از نقایص هنگام تولد نوزاد جلوگیری می کند . لازم است این ماده مغذی در دوران بارداری باید به عنوان یک مکمل مصرف شود و مصرف غذاهایی که حاوی مقادیر قابل توجهی از این ماده مغذی هستند ، باید افزایش یابند.

 

این آجیل همچنین حاوی آهن ، منیزیم ، منگنز و فیبر هستند. به تمام این دلایل ، مصرف فندوق از اهمیت بالایی مخصوصا برای ورزشکاران برخوردار است.

 

3. بادام زمینی


آنها عمدتا سرشار از اسید فولیک ، پروتئین و ایزوفلاون هستند. مواد مغذی موجود در آنها از اسیدهای چرب امگا 6 و فیبر تشکیل شده است. بنابراین ، این آجیل می تواند کلسترول را تنظیم کند و برای قلب محصولی سالم محسوب می شوند.

 

می توانید آنها را به صورت خام یا به صورت کره بادام زمینی مصرف کنید. مصرف 30 گرم کره بادام زمینی روی نان به شما امکان می دهد تقریباً 10 گرم پروتئین دریافت کنید. به علاوه ، کره بادام زمینی از کالری بالایی برخوردار است و همچنین حاوی کلسیم و آهن است ، بنابراین متخصصان مصرف آن را به عنوان صبحانه توصیه می کنند.

 

4. بادام برزیلی


آجیل های برزیلی از آنجا که حاوی مقدار قابل توجهی مواد معدنی به ویژه سلنیوم هستند خودنمایی می کنند. بنابراین باید میزان مصرف آنها کنترل شود. آنها همچنین غنی از ویتامین E ، یک آنتی اکسیدان طبیعی هستند که به کاهش اثرات منفی رادیکال های آزاد کمک می کند.

 

آنها بسیار پرانرژی و مغذی هستند (ایده آل برای ورزشکاران) و حاوی مقدار قابل توجهی اسیدهای چرب سالم هستند. یک مشت بادام برزیلی مقدار قابل توجهی فیبر و پروتئین را تأمین می کند.

 

5. گردو


برخی از مقالات تأثیر محافظت از قلب در مصرف هر روز گردو را نشان داده اند.


علاوه بر تأمین انرژی ، یکی از مهمترین مزایای آن این است که به محافظت از قلب کمک می کنند. این آجیل حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 3 هستند. اگرچه آنها غذاهای چربی هستند ، اما بیشتر چربی موجود در آنها چند اشباع نشده است و می تواند وزن شما را تغییر دهد و به بهبود سلامت قلب و عروق شما کمک می کنند.

 

آنها همچنین حاوی ویتامین ها ، پروتئین و فیبر هستند و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و پر کنندگی به افراد در کاهش وزن کمک می کند. به همین ترتیب ، گردو حاوی فیبر محلول است که ماده مغذی بسیار مهمی برای مبارزه با یبوست است. آنها همچنین به بهبود سطح خواب و سروتونین کمک می کنند.

 

6. پسته


این یکی از غنی ترین مغزها است که حاوی آهن ، ویتامین E و پتاسیم (1000 گرم در 100 گرم) است. بعلاوه محتوای اسید آمینه آرژنین آن عملکرد سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند و میتواند 43٪ از مصرف روزانه پروتئین گیاهی را برای بدن تامین کند.

 

از نظر ویتامین ها و مواد معدنی ، سرشار از ویتامین B1 ، ویتامین B6 ، کلسیم ، منیزیم ، فسفر و مس است.

 

برای افزایش انرژی ، آجیل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید


به طور خلاصه ، در این مقاله ، ما در مورد آجیل های مهم و اساسی صحبت کردیم که انرژی شما را افزایش می دهد و برای همه قشر و گروه های سنی به خصوص ورزشکاران بسیار ایده آل هستند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که آجیل های دیگری وجود دارد که علاوه بر انرژی به شما در محافظت از سیستم قلبی عروقی و تنظیم سطح کلسترول کمک می کند.حتماً اینها را بخشی از رژیم خود قرار دهید!


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده