خرید از سراسر دنیا


» فواید پیلاتس برای کودکان

فواید پیلاتس برای کودکان

اگر می خواهید بچه هایتان تمرینات بدنی انجام دهند که به آنها کمک کند تمرکز ، تعادل و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند ، پیلاتس یک گزینه عالی است.


فواید پیلاتس برای کودکان توسط بسیاری از متخصصان به ویژه در زمینه های سلامتی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. بر این اساس ، پیلاتس سلامتی و تندرستی مورد نیاز بدن را به کودکان می دهد.

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان


پیلاتس به عنوان یک رشته ورزشی ، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار مناسب است. ژوزف هوبرتوس پیلاتس ، خالق این سبک ورزشی ، این ورزش را با الهام از بیماری هایی که در کودکی در اوایل قرن بیستم متحمل شد ، توسعه داد. بیماری وی او را به کشف راه حل های جایگزین برای تقویت عضلات ، انعطاف پذیری و آرامش سوق داد.


اگر می خواهید در مورد فواید پیلاتس برای کودکان بیشتر بدانید ، ادامه مطلب را بخوانید.


پیلاتس چگونه انجام می شود؟


پیلاتس ، که در اوایل قرن 20 ظهور کرد ، یک روش درمانی و فیزیوتراپی است که هدف آن تقویت عضلات داخلی و بهبود تعادل است. به این ترتیب ، هر قسمت از بدن کار می کند و همه قسمت ها به چالش کشیده میشوند.


روش های مختلفی برای انجام این ورزش وجود دارد. در حال حاضر ، بسیاری از افراد پیلاتس را با یوگا ، حالت های طب سنتی چینی ، بدنسازی و تمرینات متعادل سازی اشتباه می گیرند. با این حال ، برای انجام پیلاتس ، باید اصول اساسی آن را در نظر بگیرید.


اصول پیلاتس


اصول پیلاتس عبارتند از:


تراز ستون فقرات و اندام ها.


ارتقا تمرکز و توانایی کنترل ذهن شما برای آگاهی کامل از هر حرکتی که انجام می شود.


کنترل عضلات.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!


مدیریت دقیق تنفس.


انجام این ورزش بصورت خانوادگی یا گروهی.


فواید پیلاتس برای کودکان


پیلاتس به عنوان یک ورزش ، پس از رسیدن به سن هفت یا هشت سالگی قابل انجام دادن است. کودک باید Pilates را با انجام ساده ترین تمرینات ، متشکل از حالت هایی با هدف بهبود تعادل ، حالت های کششی و کنترل عضلات ، شروع کند.


سطح دشواری همیشه باید به تدریج و با کمک یک مربی واجد شرایط افزایش یابد. یک ویژگی خوب پیلاتس این است که به طور کلی هیچ عارضه جانبی منفی ندارد.


در حالی که فواید پیلاتس برای کودکان عمدتا در تقویت کمر است ، همچنین به بهبود تعادل و مقاومت عضلانی در بدن کمک می کند.


با توجه به اینکه کودکان هر روز کوله های سنگین مدرسه یا ورزشگاه و کلاس های آموزشی حمل می کنند ،بنابراین برای کودکان تقویت کمر بسیار مهم است. علاوه بر این ، کودکان تمایل دارند که حالت بدی را هنگام نشستن اتخاذ کنند. برخی از مزایای پیلاتس برای کودکان شامل موارد زیر است:


میزان استرس یا بیش فعالی را در کودکان کاهش می دهد.


هماهنگی اعضای بدن را بهبود می بخشد و به بهبود تعادل کمک می کند.


بدن را سفت و محکم می کند.


وضعیت بد بدن را اصلاح می کند.


کالری می سوزاند و چربی بدن را کاهش می دهد.


اعتماد به نفس و عزت نفس را بهبود می بخشد.


تنفس صحیح را بهبود می بخشد.


فواید ورزش در کودکان


با در نظر گرفتن سن کودک ، ایده آل است که حداقل هفته ای دو بار در جلسات 30 تا 45 دقیقه ای پیلاتس انجام شود. تمرین را می توان با تمرینات ساده ای شروع کرد که شبیه حالت های آرام سازی و مدیتیشن یوگا است.


با عادت کودک ، می توانید تمرینات را پیچیده تر کنید. با این حال ، کودک باید توجه داشته باشد که تمرکز ، تنفس و تعادل مهمترین عوامل برای انجام صحیح این تمرینات است.


در پایان ، توصیه می کنیم این ورزش را با کودک خود انجام دهید. علاوه بر تمام مزایای آن برای سلامتی ، شما در هنگام انجام ورزش با هم، پیوند بین خود و فرزند خود را تقویت خواهید کرد.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده