خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین گزینه برای صرف صبحانه قبل از ورزش

بهترین گزینه برای صرف صبحانه قبل از ورزش

 بهترین صبحانه های که می توانید قبل از ورزش داشته باشید


صبحانه پایه و اساس یک رژیم متعادل است. به خصوص اگر سبک زندگی سالمی دارید در این مقاله ، 7 تا از بهترین وعده صبحانه را که می توانید برای داشتن انرژی و نشاط کافی قبل از ورزش میل کنید ، به اشتراک می گذاریم.


بسیاری از افراد به دلیل کم اشتهایی ، کمبود وقت ، تنبلی یا تفکرهای اشتباه در مورد کاهش وزن صبحانه نمی خورند.


تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

با این حال ، صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است زیرا به ما کمک می کند تا روز را با نشاط و روحیه خوبی شروع کنیم. همچنین ، یک صبحانه خوب در واقع به کاهش وزن کمک می کند.


بهترین وعده های صبحانه قبل از ورزش


1. اسموتی موز


اسموتی ها صبحانه های سالم و خوشمزه ای هستند که به ما امکان می دهند میوه و سبزیجات تازه را به نوشیدنی اول صبح خود اضافه کنیم. اسموتی ها اصولا با مخلوط میوه های و یا سبزیجات تازه و همچنین اضافه کردن موادی مثل دارچین ،زنجبیل و... درست میشوند. پیشنهاد ما برای شما اسموتی موز است که سرشار از منیزیم ،پتانسیم و کلسیم است و انرژی لازم را برای شروع یک ورزش صبحگاهی به شما میدهد.


2.گرانولا


گرانولا یک جایگزین سالم و پرانرژی بجای غلات برای صبحانه است. معمولاً با جو دوسر ، دانه ، آجیل ، میوه ها و عسل یا شکر قهوه ای و کاهی اوقات با برنج تهیه می شود.


نتیجه آن یک غذای ترد و خوشمزه است که می توانید با هر نوع شیر یا نوشیدنی گیاهی ترکیب کنید.ترکیب گرانولا منبع انرژی خوبی برای ورزشکاران است.


می توانید گرانولا را از سوپرمارکت ها بخرید یا آن را در خانه درست کنید. با این حال ، مطمئن شوید اگر آنها را از بیرون تهیه میکنید ، حاوی قند یا روغنهای هیدروژنه نباشند.


3. آووکادو با نان تست سبوس دار


اگر عاشق نان هستید ، توصیه می کنیم نان های سبوس دار را انتخاب کنید.امروزه بلغور جو دوسر ، چاودار ، گندم سیاه و غیره از جمله محبوب ترین ها برای تهیه نان هستند.


بهترین همراه با نان تست، آووکادو است . آووکادو یک غذای فوق العاده سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی ، پروتئین ، اسیدهای چرب ضروری و فیبر است.


همچنین می توانید با اضافه کردن مقداری (روغن زیتون ، روغن نارگیل ، سرکه ، لیمو ، فلفل ، سیر و غیره) آن را طعم متفاوت ببخشید.


4- قهوه


توصیه نمی شود حین روزه گرفتن ورزش کنید. با این حال ، هنوز هم افرادی هستند که این کار را انجام می دهند. در این مواقع یا وقتی ورزش سبک انجام می دهید ، می توانید قهوه خود را با شیر و عسل تهیه کنید.


5- انواع ساندویچ


برای افرادی که عاشق طعم های سنتی هستند و ساندویچ را ترجیح می دهند ، یک نان و تخم مرغ مغذی را به عنوان منبع پروتئین و چربی سالم توصیه می کنیم.


با قرار دادن گوجه فرنگی های خرد شده روی نان سبوس دار و ریختن روغن زیتون میتوانید یک صبحانه کامل و مقوی درست کنید.


تخم مرغ منبع مواد معدنی مانند ویتامین های A ، B ، D و E ، فسفر ، آهن ، پتاسیم یا منیزیم است. این ماده غذایی یک غذای ایده آل برای صبحانه قبل از ورزش است.


انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

6. پنکیک نخودچی


نخود سرشار از پروتئین ، کربوهیدرات و فیبر و همچنین مواد معدنی مانند ویتامین A ، B6 ، C ، E و K ، کلسیم ، روی ، پتاسیم و فسفر است.


با استفاده از آرد نخود ، شما می توانید با همن دستور العمل پنکیک پیش بروید . و یک صبحانه عالی برای قبل از ورزش صبح هنگام خود درست کنید.


7. وافل جو دوسر


آیا وافل ها را دوست دارید؟ اگر جوابتان مثبت است ، اما اگر ازخوردن آن جلوگیری می کنید ، زیرا خیلی سالم نیستند ، پیشنهاد می کنیم این وافل را که با جو ساخته شده امتحان کنید.


خوب است که بدانید جو دوسر یک غلات ایده آل برای مصرف قبل از ورزش است زیرا انرژی زیادی را بدون تحریک بیش از حد بدن فراهم می کند.


کافیست مقداری آرد جو دوسر ،بکینگ پودر، تخم مرغ ،پودر وانیل و عسل را با هم مخلوط کنید و در وافل ساز بریزید. اگر وافل ساز ندارید میتوانید از ساندویج ساز و یا تابه برای پختن وافل استفاده کنید. در هنگام سرو کمی روی وافل میتوانید دارچین و عسل بریزید و یا میوه های فصل را روی آن قرار دهید.


مجله ارم بلاگ

ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده