دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکاتی برای بهبود عملکرد در ورزش

نکاتی برای بهبود عملکرد در ورزش

اگر می خواهید اوقات شما در ورزش بیشتر مثمر ثمر باشد ، باید این نکات را در ذهن داشته باشید تا عملکرد خود را بهبود ببخشید.


اکنون که وارد فصل زمستان می شویم ، بسیاری از افراد، عضویت در سالن ورزشی خود را تمدید می کنند تا قبل از فرا رسیدن عید وزن کم کرده و بدن خود را شکل دهند. در این مقاله ، ما چند نکته برای بهبود عملکرد در سالن بدن سازی را با شما به اشتراک میگذاریم.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!


به خاطر سپردن این نکات قطعاً کیفیت برنامه ورزشی شما را بهبود می بخشد. ورزش، روش خوبی برای کاهش سطح اضطراب و از بین بردن استرس است.


توصیه های زیر را بخاطر داشته باشید:


1. با چند کشش پویا شروع کنید


کشش دینامیک تقریباً پایه و اساس هر ورزش برای گرم شدن است. با این روش می توانید دمای بدن و ضربان قلب خود را به تدریج افزایش دهید. به شما این امکان را می دهد تا عضلات گرم شوند و بدن شما آماده فعالیت های آینده شود.


به لطف کشش پویا ، دامنه حرکت فرد گسترش می یابد ، بنابراین بیشترین بازده را از هر حرکت و تمرین بدست می آورد.


کشش هایی که باید در برنامه روزانه خود قرار دهید بسته به نوع برنامه تمرینی شما متفاوت میباشد.


2. گروه های عضلانی را به طور متناوب تمرین دهید


نکته دیگری که می توانید برای افزایش عملکرد خود در ورزشگاه استفاده کنید ، تمرین گروه های عضلانی به طور متناوب است. این روش که به عنوان تمرین متقاطع نیز شناخته می شود ، به شما کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تر که روی کار در یک منطقه خاص از بدن تمرکز می کنید ، سطح شدت بیشتری را حفظ کنید.


به عنوان مثال ، وقتی احساس خستگی در پاها می کنید ، به تمرینات بالاتنه بروید.

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان


وقتی خستگی در پاهایتان از بین رفت ، می توانید با حرکت اسکات ، پرش یا ورزش سفت کننده دیگری که در قسمت پایین تنه شما کار می کند از همانجایی که کار را ترک کردید، آنرا از سر بگیرید.


"ذاشتن جسم و بدن سالم امری ضروری است. در غیر این صورت ، شما نمی توانید ذهن قوی و باز داشته باشید. "


3. یک برنامه ورزشی تنظیم کنید


مهمترین چیز این است که واقع بین باشید.همیشه لازم نیست یک ساعت برای ورزش وقت بگذارید. در حقیقت ، اگر یک برنامه بدنی ساختاری داشته باشید ، حتی 30 دقیقه ورزش نیز ممکن است کافی باشد.


وقتی صحبت از تکرار می شود ، ورزش سه یا چهار روز در هفته ایده آل است. توصیه می شود که یک برنامه تمرینی را با روزها و ساعتهای مشخص طراحی کنید. پس از تعیین یک برنامه ، می توانید به کاهش استرس و فشار زندگی شخصی و شغلی روزمره کمک کنید.


4- به موسیقی گوش دهید


گوش دادن به موسیقی هنگام رفتن به باشگاه می تواند منبع مفیدی برای بهبود عملکرد شما باشد. شما احتمالاً قبلاً از این موضوع آگاه بوده اید.


ثابت شده است که شما می توانید هنگام ورزش با گوش دادن به موسیقی عملکرد بهتری داشته باشید. موسیقی همچنین به شما کمک می کند هنگام ورزش آگاهانه تر حرکت کنید.


موسیقی می تواند بر عملکرد شما تأثیر بگذارد. به منظور ایجاد انگیزه برای شما و افزایش سطح آدرنالین ، توصیه می کنیم لیست آهنگ هایی را که دوست دارید هنگام ورزش گوش دهید ، تهیه کنید.


5. استراحت خوبی داشته باشید


این ترفند حتی بیشتر از آنچه تصور کنید عملکرد شما را در ورزش افزایش می دهد. برای تمرینات کارآمدتر ، باید حداقل شش تا هشت ساعت در روز از یک خواب عمیق و بدون وقفه لذت ببرید.


اگر شب دیر وقت بخوابید یا شب زنده دار باشید ، صبح که از خواب بیدار می شوید احساس خستگی خواهید کرد. این به طور مستقیم بر روی سطح انرژی مورد نیاز شما هنگام ورزش تأثیر می گذارد.


به همین دلیل :


شب ها از دستگاه های الکترونیکی خود استفاده نکنید.

از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.

مصرف کافئین را متوقف کنید.

سعی کنید طبق چرخه طبیعی و روزانه خورشید بیدار شوید و بخوابید.


سرانجام ، به یاد داشته باشید که انگیزه ایده آل می تواند از منابع مختلف ناشی شود. با این حال ، اگر این نکات را دنبال کنید ، قطعاً نتایج مثبتی خواهید گرفت. در نقطه ای که متوجه می شوید فواید جسمی و روانی ورزش چیست ، خواهید دید که تلاش شما نتیجه می دهد!


برای کمک به بهبود عملکرد خود در باشگاه ، تمام نکات ذکر شده در اینجا را دنبال کنید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده