خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کراس فیت برای کودکان

کراس فیت برای کودکان

تمرینات Crossfit برای کودکان / مزایای آن را کشف کنید


کراس فیت روشی برای آموزش در سراسر دنیا است. به حدی که ما تمرینات کراس فیت را برای کودکان پیدا کرده ایم که فواید جسمی و عاطفی زیادی دارند.


آیا می خواهید فرزندتان ورزش را شروع کند؟ ما تمرینات کراس فیت را برای کودکان توصیه می کنیم زیرا این یک سیستم آموزشی بسیار مفید برای بچه های کوچک است.


اما قبل از ورود به آن ، باید در مورد اینکه کراس فیت چیست صحبت کنیم؟ این یک سیستم تمرینی و جسمی است که شامل حرکات شدید و عملکردی است که باید بطور مداوم اعمال شوند.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!


نکته جالب در مورد کراس فیت برای کودکان این است که این رشته بر تمرینات ژیمناستیک، پلیومتریک، تمرینات هوازی کودکان و تمرینات با وزن بدن یا بادی ویت تمرکز دارد و در کودکان 6-12 سال استفاده می شود.


تمرینات کراس فیت برای کودکان چه فوایدی دارد؟


نکته مهم در اینجا این است که بچه های کوچک روتینی را شروع می کنند که در هنگام سرگرمی از نظر جسمی و روحی به نفع آنها خواهد بود. تمرینات کراس فیت برای کودکان بر بازی متمرکز است. زیرا در این صورت مربیان آنها می توانند آنها را از طریق روالهایی که بر تقویت عضلات و مفاصل آنها متمرکز است راهنمایی کنند. برخی از کودکان نیز می توانند در مسابقات شرکت کنند.


باعث تقویت قوای جسمی میشود


همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، انجام کراس فیت برای بچه ها چندین مزیت جسمی دارد. از طریق این روش ، آنها حتی می توانند ظرفیت جسمی خود را در بزرگسالی رشد دهند و خود را به عنوان یک ورزشکار با عملکرد بالا تصور کنند.


ورزش در تمام سنین مفید است و این عادت که کودکان به دست آورده اند می تواند در تمام بزرگسالی آنها ادامه یابد.


ظرفیت هوازی را افزایش می دهد


ظرفیت هوازی هنگام ورزش با شدت متوسط ​​یا کم برای مدت طولانی به کار می آید. در این مرحله ، بدن از کربوهیدرات و چربی به عنوان منابع انرژی استفاده می کند. به عبارت دیگر ، کودکان با استفاده از کراس فیت ظرفیت هوازی خود را افزایش می دهند. همچنین باعث بهبود شاخص های چابکی سرعت ، قدرت عضلانی و ترکیب بدن می شود.


وضعیت جسمی و عمومی را بهبود می بخشد


با انجام این تمرینات، همزمان نواحی مختلف بدن را پوشش میدهد. این امر بر ایجاد شرایط عمومی جسمی تأثیر می گذارد و امکان رشد کامل تر را فراهم می کند.


از رشد استخوان و عضله پشتیبانی می کند


از آنجا که استخوان ها و عضلات کودکان هنوز در حال رشد هستند ، کراس فیت به آنها کمک می کند تا کشش داشته باشند و قدرت بیشتری برای هر فعالیتی داشته باشند و در آخر ، تراکم استخوان را افزایش می دهد.


مهارت های حرکتی را بهبود می بخشد


تمرینات کراس فیت برای کودکان در شناخت بدن ، محدودیت ها و امکانات آن متمرکز است. حرکات مورد استفاده کراس فیت به لطف ترکیبات و تغییراتی که این روش شامل می شود ، به توسعه هماهنگی و مهارتهای روانی-حرکتی کمک می کند.


از آسیب های بعدی جلوگیری می کند


کودکان با انجام کراس فیت قدرت خود را رشد می دهند. بر اساس مکانیسم های عضلانی ، عضلات قادر به آزاد سازی انرژی هستند. علاوه بر این ، این نوع روال که شامل قدرت در سنین پایین است ، باعث کاهش آسیب در ورزشکاران آینده می شود.


مزایای احساسی تمرینات کراس فیت برای کودکان


کراس فیت برای بچه ها شامل تمرینات گروهی سرگرم کننده است که هدفش این است که بچه ها برای رسیدن به موفقیت با هم کار کنند. بنابراین ، آنها از مزایای عاطفی برخوردار می شوند. در زیر درباره مهمترین آنها توضیح خواهیم داد.


به آنها کمک می کند انرژی خود را تخلیه کنند


اختلال بیش فعالی با کمبود توجه (ADHD) یک مشکل بهداشت روان بسیار رایج در میان کودکان در سن مدرسه در برخی کشورها است. این آسیب شناسی باعث بی توجهی ، بیش فعالی و حملات تکانشی در کودکان می شود و باعث بروز مشکلات یادگیری می شود.


یک روش خوب که می تواند درمان این بیماری را همراهی کند ، استفاده از تمرینات کراس فیت برای کودکان است زیرا به تخلیه و تعادل اضافه انرژی بیش از حد کمک می کند. این امر اضطراب را کاهش می دهد و توانایی تمرکز را افزایش می دهد.


عادت های انضباطی ایجاد می کند


کودکانی که کراس فیت را تمرین می کنند عادات انضباطی پیدا می کنند که آنها را قادر می سازد به اهداف خود برسند. آنها یاد می گیرند که برای رسیدن به یک هدف کار کنند و متوجه می شوند که برای رسیدن به اهدافشان تلاش زیادی لازم است ، اما هنوز هم این کار غیرممکن نیست.

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان


کیفیت خواب را بهبود می بخشد


با رشد کودکان ، ایجاد الگوی خواب پایدار برای آنها بسیار مهم است. عدم انجام این کار می تواند باعث بروز مشکلات جسمی و عاطفی در آنها شود. تمرینات کراس فیت پس از انجام تمرینات بدنی به بهبود کیفیت خواب کمک می کند.


باعث افزایش اعتماد به نفس میشود


اما ورزش کردن با هدایت آنها برای کشف مهارت های جدید ، ایجاد انگیزه برای دستیابی به آنها و تأثیرگذاری بر شکل ظاهری ، باعث ایجاد عزت نفس در آنها می شود.


روابط اجتماعی را بهبود می بخشد


روابط با همسالان برای کودکان بسیار مهم است. در واقع ، روابط اجتماعی که در آینده ایجاد خواهند کرد ، بستگی زیادی به این موضوع دارد.


با توجه به اینکه کودکانی که تمرینات کراس فیت را انجام می دهند در گروه هایی با کودکان هم سن قرار می گیرند و این از کار گروهی پشتیبانی می کند ، می توان گفت که کودکان می توانند نوع ارتباط خود با یکدیگر را توسعه دهند. بدون شک ، این یک مزیت بزرگ برای بزرگسالان فردا خواهد بود.


اقدامات کلی کراس فیت برای کودکان


هنگامی که کودکان در حال تمرین کراس فیت هستند ، یک مربی متخصص باید همیشه بر آنها نظارت داشته باشد. بنابراین ، مربی می تواند کودکان را راهنمایی کند تا حرکات را به درستی انجام دهند ، از آسیب های استخوانی یا عضلانی جلوگیری کنند.


برای والدین مهم است که مربیان را در مورد شرایط جسمی و روانی کودک خردسال خود آگاه کنند. بنابراین ، مربیان می توانند کودکان را در تمرینات متناسب با ظرفیت های فردی راهنمایی کنند. برای کودکان تا 12 سال بسیار مهم است که برای جلوگیری از فشار بیش از حد به استخوان ها و عضلات در حال رشد از وزنه استفاده نکنند.


کراس فیت روشی است که سطح شدت در آن مهم است. لازم است که وجود بیماری های قلبی یا مادرزادی احتمالی مشخص شود تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود. اگر مراقب نباشید ، این بیماری ها می توانند کشنده باشند. این وضعیت در انواع ورزشکاران در جهان ، جوان یا بزرگسال مشاهده شده است.


به یاد داشته باشید که انجام ورزش یا شرایط بدنی می تواند رشد کودک را بسیار تحت تأثیر قرار دهد. 


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده