بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» دوچرخه سواری و مزایای علمی آن

دوچرخه سواری و مزایای علمی آن

دوچرخه عادتی است که در کشور ما رواج یافته و توسط بیشتر ورزشکاران پذیرفته شده است. با این حال ، مزایای دوچرخه سواری نامحدود است و بدون استثنا برای همه یکسان است. اگر مسیر شما برای دوچرخه سواری مناسب است ، دوچرخه سواری باعث افزایش سلامتی جسمی و روحی شما میشود و همچنین موجب صرفه جویی در هزینه های شما می شود. علاوه بر این ، یک فعالیت بسیار دوستانه با محیط زیست است.


تقریبا بی خطر است


طبق یک مطالعه ، مردان زیر 20 سالی که دوچرخه سواری می کنند در مقایسه با کسانی که رانندگی می کنند ، 5 برابر کمتر به سوی مرگ می روند.


انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

طول عمر را گسترش می دهد


دوچرخه سواری باعث میشود که طول عمر فرد بیشتر شود در حالی که خطر مرگ کاهش می یابد! طبق مطالعه محققان دانمارکی ، استفاده از دوچرخه میزان مرگ و میر را تا 40 درصد کاهش داده است. دهها هزار نفر در این تحقیق شرکت کردند که بیش از 15 سال به طول انجامید. بین ورزش بدنی و امید به زندگی افرادی که دوچرخه را به عنوان یک عادت روزانه استفاده می کردند ، رابطه قوی وجود دارد.


باعث سوزاندن کالری زیادی میشود


اگر می خواهید وزن کم کنید ، توصیه می کنیم به جای پیاده روی، دوچرخه سواری را ترجیح دهید. دوچرخه سواری با سرعتی 25 تا 30 کیلومتر در ساعت حدود 850 کالری می سوزاند ، اما فردی که با سرعت 6.5 کیلومتر در ساعت قدم می زند تنها در مدت مشابه 350 کالری می سوزاند. اما به یاد داشته باشید ، لازم است بدانید که حتی پیاده روی بسیار مفیدتر از ورزش نکردن خواهد بود.


بهره وری فرد را افزایش می دهد


طبق مطالعه ای که در انگلستان انجام شده است ، تقریباً 90٪ کارکنانی که از دوچرخه استفاده می کنند نسبت به بقیه فعالیت بیشتری داشته اند. حدود 97٪ گفتند که این دوچرخه را یک فعالیت مفید برای یک تیم سالم می دانند.


باعث آسیب به ورزشکاران نمیشود


اگر می خواهید قربانی مصدومیت در ورزش نشوید بدون اینکه فشار بیش از حد در مفاصل ایجاد شود ، دوچرخه سواری فعالیتی است که به دنبال آن هستید! از آنجا که وزن بدن حمل نمی شود ، تناسب اندام و غیره این یک ورزش بسیار کمتر آسیب تراز ورزش های دیگراست.


باعث شادی و نشاط زیادی میشود


آیا متوجه شده اید که دوچرخه سواران نسبت به مردم عادی شادتر هستند؟ طبق یک مطالعه ، یکی از مزایای دوچرخه سواری هنگام رفتن به محل کار این است که آنها از رانندگی ، عابر پیاده یا افرادی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند خوشحال تر هستند. در تحقیق انجام شده با بیش از 800 شرکت کننده ، کمی معنی دار بود که ناامیدترین گروه فقط با رانندگی به کار خود آمدند!


می تواند شما را به اماکن جالب ببرد


اگر دوچرخه کوهستان دارید ، اکنون منبع جدیدی برای ایجاد انگیزه برای دیدن مکانهایی که معمولاً فکر نمی کنید از آنها دیدن کنید ، دارید. مکانهایی که می توانید هنگام رانندگی از آن عبور کرده و رانندگی کنید می توانید با دوچرخه و واضح تر و با آگاهی بالا روی دوچرخه تجربه کنید و تمام زیبایی های طبیعت می تواند میهمان ذهن شما باشد.


یک ورزش محبوب و جهانی است


به لطف افزایش آگاهی های زیست محیطی و ورزشی ، دوچرخه سواری به یک روش محبوب ورزش و حمل و نقل تبدیل شده است. برخی از شهرداری ها این موضوع را در نظر گرفته اند و شروع به ساماندهی مسیرهای دوچرخه سواری می کنند. با این وجود بهتر است ، تقریباً هر روز یک فعالیت دوچرخه برگزار می شود. با تشکر از این ورزش که به طور فزاینده ای محبوب شده است ، می توانید از سلامت روحی و روانی خود محافظت کرده و همزمان با افراد جدید معاشرت کنید.


به حفظ محیط زیست کمک میکند


دوچرخه به دلیل اینکه از سوخت خاصی استفاده نمیکند محیط زیست را آلوده نمیکند و با محیط زیست کاملا سازگاری دارد.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : 365gun.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده