خرید از سراسر دنیا


» ورزش در خانه

ورزش در خانه

بدون اینکه از خانه بیرون بروید ، مناسب بمانید


اکنون که ما به دلیل قرنطینه مجبوریم در خانه بمانیم ، ممکن است یادگیری راه های ماندن در فرم بدون ترک خانه ، برای ما مفید باشد. در این مقاله چندین روش را به شما نشان خواهیم داد.


بحران جهانی کرونا ویروس باعث شده است که بسیاری از کشورها اقدامات شدیدی را انجام دهند. اقدامات انجام شده در زمینه ورزش این بود که بازی هایی که در پشت درهای بسته و تعطیلی سالن های ورزشی انجام می شود. چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا بدون اینکه از خانه خارج شویم ، مناسب باشد؟


تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

ماندن در خانه به معنای متوقف کردن روالهای سالم ما ، مانند غذا خوردن درست و ورزش نیست. در واقع ، ما ابزارهای زیادی برای ورزش کردن داریم حتی اگر نمی توانیم بیرون برویم.


برنامه های تلفن همراه ، فیلم های YouTube و تمرین های هدایت آنلاین گزینه های خوبی هستند که با انجام ورزش می توانید به بدن خود فرم دهید و تناسب آن را حفظ کنید. همچنین دهها تمرین وجود دارد که بدون نیاز به دستگاه یا تجهیزات می توانید انجام دهید. در این مقاله چند گزینه را با شما به اشتراک می گذاریم.


بدون ترک خانه از نگرش مثبت برخوردار باشید


درست است ، گاهی اوقات داشتن مربی شخصی راحت تر می توان آنرا حفظ کرد. با این حال ، با توجه به بحران COVID-19 ، زمانی برای این بهانه ها وجود ندارد. در واقع ، شما می توانید از مزایای قرنطینه استفاده کنید تا در کارهای روزمره خود نظم بیشتری داشته باشید.


مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که یک نگرش مثبت را حفظ کنید و با اراده بیشتری رفتار کنید. وقتی اهمیت ورزش را برای مناسب و سالم ماندن می دانید ، می توانید بدون جستجوی بهانه ، روش هایی برای اضافه کردن آن به روال خود بیابید.


برای شروع کار به چه چیزی نیاز دارید؟


اول از همه ، شما باید زمان خود را به خوبی مدیریت کنید تا بتوانید تمام کارهای خود را در طول روز انجام دهید. بنابراین ، هرچه سازمان یافته تر باشید ، بهتر خواهید بود. بعد از تعیین مدت زمان طولانی ، می توانید زمان ورزش را نیز در نظر بگیرید. در حقیقت ، این زمان می تواند 15 دقیقه تا یک ساعت باشد. فکر کنید که چه چیزی برای شما مناسب است ، برنامه خود را مطابق با آن تنظیم کنید.


همانطور که گفتیم نیازی به دستگاه ها و تجهیزات ندارید. بنابراین ، ما فقط بر فعالیتهایی که به بدن شما نیاز دارند یا آنچه در خانه دارید ، تمرکز خواهیم کرد. علاوه بر این ، شما به یک منطقه خوب نیاز خواهید داشت که بتوانید راحت ورزش کنید.


تمریناتی برای حفظ تناسب اندام بدون ترک خانه


ورزش منظم یکی از عادت هایی است که در افزایش بهزیستی جسمی و روحی به ما کمک می کند. مقاله ای که در مجله Cold Spring Harbour Perspectives in Medicine منتشر شده است ، عنوان می کند که فعالیت بدنی با کیفیت بهتر زندگی مرتبط است. همچنین می تواند به جلوگیری از حدود 40 بیماری مزمن کمک کند.


علاوه بر این ، ورزش هر روز به شما کمک می کند که تناسب داشته باشید و از شما در مدیریت تأثیر استرس و اضطراب حمایت می کند. استرس و احساسات مشابه احساساتی متداول هستند که در حال حاضر به دلیل انتشار COVID-19 ایجاد می شوند. چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا بدون اینکه از خانه خارج شویم ، مناسب باشد؟


1. چمباتمه دیواری (نشستن روی صندلی مجازی)


مقاله ای که در ژورنال پزشکی Journal of Strength and Conditioning Research منتشر شده است بیان می کند که حرکت اسکوات به تقویت عضلات تحتانی بدن کمک می کند. همچنین به عملکرد زانو کمک می کند.


توصیه می کنیم که در برابر دیوار چمباتمه بزنید. برای این کار ، پشت خود را مستقیماً بر روی دیوار خانه خود استراحت دهید.

سپس به پایین بیایید تا زاویه 90 درجه با پاها تشکیل شود. در ابتدا سعی کنید 15 ثانیه در این حالت بمانید. سپس ، همانطور که مقاومت می کنید ، زمان را از 30 ثانیه به یک دقیقه افزایش دهید. 4 بار این کار را تکرار کنید.


2. شنا


با قرار دادن دست و زانو روی زمین ، کف دست خود را روی زمین قرار دهید و قفسه سینه خودرا نزدیک زمین کنید. سپس به آرامی بالا بیایید. 4 تا 10 بار تکرار انجام دهید.


اگر مقاومت بدنی کافی دارید ، می توانید بجای زانوها ، انگشتان پا را روی زمین قرار دهید.


3. تخته

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!


تحقیقات نشان می دهد که حرکت تخته یک شکل عالی برای ورزش برای کار کردن عضلات و ایجاد مقاومت است. این حرکت همچنین برای کار روی عضلات شکم و پهلو بسیار عالی است. همچنین به تقویت ستون فقرات و تقویت بازوها و پاها کمک می کند.


حرکت کلاسیک تخته شامل تکیه دادن به ساعد و انگشتان پا است. شما باید پشت خود را صاف و عضلات شکم خود را محکم نگه دارید. در این حالت ، با شروع از این موقعیت ، زانوها را به سینه خود بیاورید. سپس به وضعیت شروع برگردید. 4 ست 15 تایی انجام دهیدو


4- فرم دادن به باسن


تمرین های زیادی وجود دارد که باعث تقویت عضلات باسن می شود. در ورزش که اکنون توضیح خواهیم داد با ایستادن روی دست و زانو شروع کنید. سپس یک پا را به عقب بلند کنید ، به طوری که ران و بقیه پای شما زاویه 90 درجه تشکیل دهند. سپس به وضعیت شروع برگردید. 4 ست 15 تایی برای هر پا انجام دهید.


5- تمرینات مقاومتی استقامتی


Burpee یک تمرین مقاومتی است که به شما کمک می کند بدون اینکه خانه خود را ترک کنید ، سالم بمانید. شما به تجهیزات دیگری احتیاج ندارید ، اما به مقاومت جسمی نیاز دارید. بنابراین ، اگر عمدتاً زندگی کم تحرکی را تجربه می کنید ، بهتر است فقط با انجام چند تکرار شروع کنید. سپس می توانید هر بار 2 یا 3 بار ارتقا دهید تا زمانی که 20 تکرار دریافت کنید.


برای انجام این حرکت کافیست به حالت شنا درآیید سپس چفت پا را همزمان به جلو بندازید سپس مجددا به عقب پرتاب کنید.


راه های دیگر برای ماندن در فرم بدون ترک خانه


بدون ترک خانه راه های زیادی برای ورزش و تناسب اندام وجود دارد. به عنوان مثال ، رقصیدن روشی سرگرم کننده برای فعالیت بدنی است. همچنین ، یوگا و پیلاتس گزینه های خوبی هستند و به شما کمک می کنند آرام باشید.


حرکات ورزشی دیگری از جمله دراز نشست، دوچرخه ، طناب زنی، پلانک و... نیز میتوانند مفید واقع شوند.


در پایان ، لازم به یادآوری اهمیت پیروی از یک رژیم متعادل است. حتماً تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنید. درست غذا خوردن همیشه بهترین راه برای مراقبت از فرم و سلامتی شما خواهد بود. این را در خاطر داشته باشید!


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده