خرید از سراسر دنیا


» زومبا

زومبا

زومبا / از دست دادن وزن به روشی جالب


زومبا یک فعالیت بدنی با شدت متوسط ​​است اما به شما کمک می کند تا به صورت سرگرم کننده وزن خود را کاهش دهید!


زومبا به لطف دو ویژگی عالی که دارد روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند: این امکان را به شما می دهد تا با روشی سرگرم کننده برقصید و به شما در کاهش وزن کمک می کند. به این ترتیب ، انتخاب اول بسیاری از افرادی شده است که جرات نمی کنند برای کاهش وزن به ورزشگاه بروند.


تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

در این مقاله ، بدانید که زومبا چیست و چرا برای سلامتی کلی شما اینقدر مفید است. ما همچنین نکاتی را برای شما به ارمغان می آوریم تا از جلسه zumba نهایت استفاده را ببرید.


متأسفانه بسیاری از افراد در مورد کاهش وزن گیج می شوند. این مشکل می تواند افراد را ناراحت کرده و حتی باعث اضطراب و افسردگی شود.


درک بدن خود بسیار مهم است. شما باید برای سلامتی خود در وزن سالم بمانید و نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید. خوب نیست هر روز احساس ناامیدی کنید. از طرف دیگر ، این را به عنوان یک چالش تلقی کنید.


برای حفظ وزن سالم ، باید رابطه ای سالم با غذا برقرار کنید و از انجام فعالیت های بدنی لذت ببرید.


برای این منظور می توانید گزینه های فعالیت جدیدی را ارائه دهید که این روزها توسط سالن های بدنسازی ارائه می شود. مطمئناً چیزی را که دوست دارید پیدا خواهید کرد.


زومبا چیست؟



زومبا حدود 30 سال است که فعالیت بدنی دارد. در 10 سال گذشته بسیار محبوب بوده است. در بسیاری از سالن های بدنسازی ، زومبا یا کلاسهای مشابه افتتاح می شود. دلیل افتتاح موارد مشابه این است که از طرف خالق زومبا ، آلبرتو پرز مجوز گرفته است.


این است که در ریتم های مختلف آمریکای لاتین مانند Zumba ، bachata ، reggaetón ، salsa ، merengue ، cumbia و samba است. این رقص ها با روال های هوازی ترکیب می شوند تا بطور مؤثر از کاهش وزن حمایت کنند.


در حین انجام زامبا ، بدن شما کالری زیادی می سوزاند. از یک طرف ، عضلات آشکار می شوند و بدن انعطاف پذیری پیدا می کند. علاوه بر این ، این رقص ها به همه کمک می کنند تا ریتم های لاتین - از جمله کودکان - را به روشی سرگرم کننده بیاموزند. امروزه تغییرات مختلفی وجود دارد که می تواند در حالت ایستاده ، آب ، ویلچر و… ایجاد شود.


جلسه زومبا


یک جلسه zumba بین 50 تا 60 دقیقه طول می کشد. در آغاز و پایان ، یک جلسه کششی و گرم کردن کوتاه برای جلوگیری از آسیب دیدگی و شل شدن عضلات برگزار می شود. آ


انواع مختلفی از تمرینات را با آهنگ ها انجام می دهید و آنها را تکرار می کنید. این امر باعث می شود پیگیری جلسه zumba راحت تر شود. از این نظر ، موسیقی لاتین به حافظه کمک می کند.


چگونه می توان با جلسات زومبا وزن بیشتری از دست داد؟


برای افزایش انرژی صرف شده در جلسات زومبا و کاهش وزن راحت تر ، توصیه می کنیم نکات زیر را بررسی کنید:


در طول ، قبل و بعد از جلسه آب بنوشید. علاوه بر کمک به کاهش وزن ، از کمبود آب بدن نیز جلوگیری می کند.

درست قبل از جلسه زومبا غذا نخورید. در غیر این صورت ، ورزش با شدت زیاد می تواند منجر به سوء هاضمه شود. اما می توانید تا یک ساعت قبل چیزی کوچک و مغذی مصرف کنید.


سعی کنید نیم ساعت بعد از پایان جلسه مقداری پروتئین میل کنید. بنابراین ، روند بهبودی را سرعت می بخشید و به برجسته تر شدن عضلات کمک می کنید.


اگر بعد از ظهر به جلسه زومبا بروید ، ایده آل است که از خوردن سبزیجات (سالاد ، سوپ سبزیجات ، سبزیجات بدون کنسرو و غیره) و پروتئین (گوشت بدون چربی ، ماهی ، سبزیجات ، پنیر تازه) استفاده کنید. اگر هدف شما از دست دادن وزن است ، توصیه می کنیم در طول روز کربوهیدرات بخورید.


زومبا تمرین هوازی را با ورزش بی هوازی ترکیب می کند. تقویت عضلات و همچنین تمرینات شدید که باعث تعریق شما می شود را فراموش نکنید.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!


هرچه تمرین بیشتری داشته باشید ، سرعت سوخت و ساز بدن سریعتر خواهد بود. بنابراین کالری بیشتری می سوزانید. علاوه بر این ، عضلات بدن شما آشکار می شود .


در نتیجه ، ورزش و تغذیه متعادل مانند زومبا به شما در کاهش وزن کمک می کند. همچنین ، انتخاب فعالیت های بدنی سرگرم کننده این روند را آسان تر می کند. با این حال ، ما توصیه می کنیم که همیشه به یک متخصص مراجعه کنید. بنابراین ، شما می توانید الگوهای غذایی و روالهای ورزشی خود را کاملاً دنبال کنید.

مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده