خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ورزش در فضای باز

ورزش در فضای باز

سرگرم کننده ترین و موثرترین تمرینات در فضای باز


برخی تمرینات در فضای باز وجود دارد که به شما کمک می کند تا به روشی سرگرم کننده روی بیاورید. در این مقاله می توانید مزایای این ورزش ها را یاد بگیرید!


فعالیت های زیادی وجود دارد که برای تمرینات در فضای باز مناسب است. در این مقاله در مورد تمرینات سرگرم کننده صحبت می کنیم که می توانید در پارک ها و طبیعت انجام دهید.


انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

به جای اینکه در سالن های ورزشی سرپوشیده بی حوصله شوید ، می توانید با سرگرمی با این تمرینات در شکل خود بمانید. شما بسیاری از آنها را می شناسید. بیایید نگاهی بیندازیم!


تمرینات سرگرم کننده و مؤثر در فضای باز


دویدن

یکی از موثرترین و سرگرم کننده ترین تمرینات در فضای باز است. این ورزش نه تنها پاهای شما را شکل می دهد بلکه به شما در رسیدن به استقامت کمک می کند. برخی از مهمترین مزایای دویدن در فضای باز به شرح زیر است:


دویدن در میان درختان: قرار گرفتن در جنگل هم برای بدن و هم برای ذهن شما بسیار مفید است. گرفتن هوای تازه و دوری از سر و صدای شهر باعث کاهش استرس می شود.

دویدن در ساحل: پیاده روی یا دویدن در ساحل هر دو بسیار مفید است. صداهای موج ، نسیم دریا این فعالیت را بسیار سرگرم کننده می کند.

دویدن در کوهستان: قرار گرفتن در دامنه کوه و کوهنوردی نیز فعالیت خوبی برای افزایش استقامت شماست.


بهره مندی از پارک ها

پارک ها مکان های ایده آل برای انجام ورزش های سرگرم کننده و موثر در خارج از منزل هستند. بنابراین ، این فقط برای بچه ها نیست. بزرگسالان همچنین می توانند از پارکها بهره مند شوند.


بسیاری از پارک ها وسایلی برای ورزش بزرگسالان دارند. شما باید از ابزارهای مورد نیاز برای استفاده از عضلات بازو یا پا یا تقویت عضلات پشت خود استفاده کنید.


با این حال ، اگر هیچ ابزاری برای ورزش در پارک وجود نداشته باشد ، چه باید کرد؟ برای پشتیبانی می توانید از نیمکت های موجود در پارک ها استفاده کنید.


دوچرخه سواری

به صورت گروهی و انفردای که باعث تقویت عضلات پا شده و بسیار لذت بخش است شما میتوانید در معابر امن و پارک ها با خیال راحت از دوچرخه سواریتان لذت ببرید.همچنین شما میتوانید اسکیت سواری کنید که همین مزایا را نیز برای شما داراست.


تمرین های زیادی در فضای باز وجود دارد که با استفاده از موادی مانند طناب ساخته می شوند. برخی از آنها عبارتند از:


طناب زدن

این یکی از سرگرم کننده ترین تمرین ها برای کودکان و بزرگسالان است. با این حال ، بزرگسالان می توانند با پریدن طناب کالری زیادی بسوزانند.


بازی طناب کشی

 این تمرین همچنین یک فعالیت گروهی بسیار سرگرم کننده است. وزن طناب و تلاشی که هنگام کشیدن آن می کنید به شما امکان می دهد کالری بسوزانید.


می توانید تمریناتی انجام دهید که به هیچ ابزاری در خارج از خانه نیازی ندارد مانند اسکوات و تمرینات پا. قبل از شروع حتماً حرکات گرم کردن را انجام دهید.


مزایای ورزش در فضای باز


همانطور که مشاهده می کنید ، تمرین های موثر و سرگرم کننده زیادی وجود دارد که می توانید در خارج از منزل انجام دهید. سالن های ورزشی می توانند هم از نظر مالی شما را مجبور کنند و هم از تماس شما با طبیعت جلوگیری کنند.


علاوه بر این ، جوامعی وجود دارند که یوگا را در پارک ها تمرین می کنند. در صورت تمایل می توانید با شرکت در این فعالیت ها ، آرامش روحی و جسمی کسب کنید.

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان


در نتیجه با توجه به دلایلی که در بالا ذکر شد می توانید مزایای تمرینات در فضای باز را مشاهده کنید. استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید ، لباس مناسب بپوشید و آب زیادی بنوشید.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده