خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» یوگا و کنترل فشار خون بالا

یوگا و کنترل فشار خون بالا

شما نباید جلوی درمان پزشکی را بگیرید ، اما یادگیری تنفس بهتر و ارزیابی مشکلات از دیدگاه دیگر ، یوگا می تواند به کنترل فشار خون بالا کمک کند.


یوگا فقط به شما کمک نمی کند که متناسب باشید. همچنین سیستم عصبی را متعادل می کند. برای کنترل فشار خون بالا می توان این کار را انجام داد. این به کنترل اضطراب ، افسردگی و استرس کمک می کند. در این مقاله ، از دیدگاه متفاوت به یوگا نگاه می اندازیم.


یوگا یک تمرین معنوی باستانی است که دارای چندین مزیت است. البته یک دلیل وجود دارد که هزاران نفر در بسیاری از نقاط جهان هر روز یوگا را تمرین می کنند مثل رشد در فرهنگی که در آن سطح استرس بسیار بالاست .


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

یوگا برای کنترل فشار خون بالا


یوگا می تواند روشی سالم و طبیعی برای کنترل فشار خون بالا باشد. از این منظر ، یوگا را یک نظریه جامع می دانیم. ذهن ما مستلزم برقراری ارتباط مستقیمی بین احساسات و بدن ماست و همچنین می تواند بیماری های به اصطلاح روانی را درمان کند.


نگرانی بیشتر همیشه تأثیر منفی بر سلامتی ما خواهد گذاشت. این امر مانع از پیشگیری از فشار خون بالا می شود. به لطف یوگا می توانیم ذهن خود را آرام کنیم. بنابراین ، یوگا روشی است که می تواند برای آرام کردن ذهن استفاده شود.


ما نباید خود را خفه کنیم ، به خصوص با موقعیتهای منفی یا افکار در مورد چیزهایی که نمی توانیم کنترل کنیم. آنها انرژی ما را مصرف می کنند و ما را تضعیف می کنند.


یکی از عواملی که بیشترین تأثیر را در بروز فشار خون بالا دارد ، استرس است. عدم اطمینان و اضطراب به دلیل سبک زندگی استرس زا و پر از فعالیت و مسئولیت ها افزایش می یابد. از این نظر ، یوگا برای کاهش سر و صدا و کاهش سرعت چیزها ایده آل است.


بسیاری از تکنیک های آرامش بخش در یوگا مورد استفاده قرار می گیرد تا ما را قادر به کسب آگاهی شخصی کند. اگر تمرکز خود را بر آگاهی از نفس خود از طریق مدیتیشن بالا ببرید ، می توانید فشار خون بالا را کاهش دهید.


یوگا شامل تکنیک ها ، تمرین ها و وضعیت هایی است که ذهن ما را برای مدتی ساکت نگه می دارد. اینها می توانند به نتایج شگفت آور برای سلامتی ما تبدیل شوند.


فشار خون بالا را با یوگا کنترل و جلوگیری کنید


یوگا مکمل ایده آل برای کنترل فشار خون بالا بدون مصرف دارو است. همراه با یک سبک زندگی سالم ، می تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد. علاوه بر این ، حتی اگر فشار خون ندارید ، یوگا یک روش عالی برای جلوگیری از فشار خون است.


با مداومت ، می توانید عادات ناسالم خود را که به فشار خون شما آسیب می رساند ، اصلاح کنید. از این گذشته ، یوگا به شما کمک می کند عادت ها و نگرانی های روزمره خود را کنار بگذارید و از منظر دیگری به آنها نگاه کنید. هر مشکلی وقتی با روحیه ای صلح آمیز ارزیابی شود ، کمتر به چشم می آید.


سایر مزایای انجام یوگا


همچنین ، انجام یوگا فواید سلامتی زیادی دارد:


اول از همه ، به لطف تمرینات و حالتهای ایستایی ، انعطاف پذیری عضلات شما افزایش می یابد. یوگا شامل حرکاتی است که انعطاف پذیری را افزایش می دهد.

همچنین باعث بهبود وضعیت یوگا می شود. این باعث می شود احساس جوانی و شادابی داشته باشید.

باعث تمرکز ، شوخ طبعی ، نشاط و قدرت بدنی میشود. بنابراین ، روحیه را بهبود می بخشد.

همچنین در یک جلسه یوگا با تمرکز بر معنویت ، خود را عمیقاً بشناسید. وقتی می فهمید که کی هستید ، می فهمید که در کجای زندگی بایستید ، پذیرش و آرامش درونی را کشف می کنید.

علاوه بر این ، یوگا به شما کمک می کند تا از نظر عاطفی متعادل باشید. این احترام شما را نسبت به خود تقویت می کند. از ارزشهایی مانند احترام ، همدلی و آگاهی اجتماعی پشتیبانی می کند.

یوگا به شما آزادی و استقلال می بخشد.

یوگا با تشکر از تمام مزایای درمانی آن ، ما را به کنار گذاشتن انواع اعتیاد و معکوس کردن سبک زندگی دعوت می کند. همچنین می توانید در هر زمان و هر مکان فرصتی برای آرامش برای چند دقیقه ایجاد کنید.


برای تمرین یوگا تمرین ، تلاش ، فداکاری و صبر لازم است. به همین دلیل یوگا شما را وادار می کند تا استقامت خود را بدست آورید و در هنگام توسعه تکنیک ها به شما پاداش های خوبی می دهند.


سرانجام ، این رشته به شما کمک می کند تا یک تمرکز ذهنی جدید در زندگی خود ایجاد کنید که خوشبختی و بهزیستی را برای شما به ارمغان می آورد.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

منتظر چه چیزی هستید؟ آن را امتحان کنید و ببینید!


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده