ثروتسازی با هیپنوتیزم


» ورزش های مناسب برای سالمندان

 ورزش های مناسب برای سالمندان


پیری به معنای این نیست که حتی اگر مشکل خاصی دارید باید از ورزش خودداری کنید. برخی از تمرینات کم تحرک و بسیار سالم برای افراد مسن وجود دارد.


در عین حال ، انجام این تمرینات به فرد این امکان را می دهد تا از نظر سلامتی سن بیشتری داشته باشد. ورزش هر روز و تبدیل شدن به بخشی از کارهای روزمره به شما در سالم ماندن کمک می کند. در اینجا چند تمرین وجود دارد که برای افراد مسن عالی است.


تمرین های مهم برای افراد مسن

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!


تعدادی تمرین عالی و فوق العاده وجود دارد که خطر آسیب دیدگی را از بین می برد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، قرار گرفتن در سنی معین می تواند منجر به مشکلاتی شود که احتمال صدمه زدن به خود را افزایش می دهد.


ورزش هوازی


تمرینات هوازی عموماً کم اثر است و برخی از آنها برای سالمندان طراحی شده است. برخی از سالمندان می توانند در ورزش با شدت زیاد مقاومت کنند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است پا نگذارند.


وقتی در مورد ورزش هوازی صحبت می کنید ، فقط می توانید به فکر انجام ایروبیک. علاوه بر این ، بسیاری از انواع سرگرم کننده دیگر نیز وجود دارد و وقتی در مورد آن صحبت می کنید ، مطمئناً می خواهید آنها را امتحان کنید. به چند مورد زیر نگاهی بیندازید:


دوچرخه سواری (ثابت یا در غیر این صورت)

پیاده روی یا دویدن (روی تردمیل یا خارج)


کلاس های ایروبیک برای افراد مسن طراحی شده است مثل ایروبیک در آب


بسیاری از این تمرینات اگر آنها را به صورت گروهی انجام دهید می توانند لذت بخش تر و مفیدتر باشند. افراد مسن به دلایل مختلف می توانند تنها باشند. فرزندانشان می توانند از خانه خارج شوند ، به دور از خانواده ، ممکن است تنها باشند. بنابراین ، انجام ایروبیک می تواند باعث افزایش شادی آنها و همچنین باعث دوستی با ورزش شود.



یوگا


یوگا و تای چی تمریناتی هستند که برای افراد مسن بسیار مناسب هستند و نیازی به تلاش بیش از حد ندارند. یوگا نوعی ورزش و مراقبه است که به افراد مسن کمک می کند انعطاف پذیری خود را افزایش دهند. به همین ترتیب ، به تقویت و سفت شدن بدن کمک می کند. این واقعا سالم است و خطر سقوط را از جمله موارد دیگر از بین می برد.


تای چی


از طرف دیگر ، تای چی هنر رزمی است که با مدیتیشن انجام می شود. این تمرین بسیار مهم است زیرا باعث افزایش قدرت ، انعطاف پذیری و تعادل می شود. علاوه بر این ، مراقبه ، که در هر دو ورزش صورت می گیرد ، به سالمندان کمک می کند تا در طول روز بهتر تمرکز کنند و شادتر باشند. اینها واقعاً تمرینات عالی برای سلامت روان سالمندان است.



شنا


جدا از ایروبیک در آب ، یکی دیگر از فعالیتهای مشهور با تأثیر کم که می توانید در آب انجام دهید شنا است. این یک تمرین جامع و مفید است که برای افراد مسن مناسب است و زیاد خسته نمی شود.


شنا ورزشی است که از تمام عضلات بدن استفاده می کند. همزمان با تقویت و سفت شدن بدن ، همزمان می شود. علاوه بر این ، خطر آسیب دیدگی بسیار کم است و حتی برای مصدوم یا مستعد آسیب نیز بسیار توصیه می شود.


شنا یک ورزش بسیار آرامش بخش و عالی برای سالمندان افسرده است. در هنگام شنا در تماس بودن با آب ، آرامش جسمی و روحی بهتری را فراهم می آورد.


رقص


تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

رقص یک فعالیت بسیار مهم برای افراد مسن است. اگرچه بسیاری از ما آن را به عنوان ورزش قبول نمی کنیم ، زومبا ، رقص سنتی یا سبک های دیگر از نظر دروس در یک گروه قرار می گیرند.


افراد مسن می توانند با رقصیدن ، استحکام و تعادل خود را بهبود بخشند. همچنین این یک تمرین سرگرم کننده است که می تواند با دوستان انجام شود همانطور که می تواند در گروه ها باشد.


در این مقاله ، در مورد چند تمرین مهم برای سالمندان صحبت کردیم. ورزش به افراد کمک می کند تا از نظر جسمی و روحی نیز سالم بمانند. مهمتر از همه ، باید همه روالها برای همه وجود داشته باشد.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده