دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» حفظ سلامت قلب و عروق در طول دوران قرنطینه با ورزش کردن

حفظ سلامت قلب و عروق در طول دوران قرنطینه با ورزش کردن

حفظ سلامت قلب و عروق در طول قرنطینه

اگرچه در حال حاضر ما به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا در خانه هایمان قرنطینه هستیم ، اما هیچ بهانه ای نداریم که از سلامت قلب و عروق خود در دوران قرنطینه غافل شویم. بنابراین ، مهم است که به دنبال گزینه های دیگری باشیم که به ما امکان دهد با وجود شرایط فعلی ، به قلب خود توجه کنیم.


حفظ سلامت قلب و عروق ما در زمان قرنطینه ضروری است. این امر به ویژه در مورد افراد با بیماری قلبی عروقی صادق است. این افراد یکی از گروههای در معرض خطر ابتلا به COVID-19 هستند.

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان


SARS-CoV-2 ویروسی است که از طریق پروتئینی وارد سلولهای ما می شود. این پروتئین در افرادی که از مشکلات قلبی عروقی مانند فشار خون بالا رنج می برند تا حد زیادی کار می کند.


داده های مربوط به مرگ و میر و بیماری کرونا ویروس نشان داد که مردان بالای 65 سال با فشار خون بالا به ویژه در معرض این بیماری همه گیر هستند.


بنابراین ، ما می خواهیم به سه نکته توجه کنیم که در مراقبت از قلب خود نباید از آنها در طول قرنطینه غافل شوید. خواهید دید که شما می توانید سطح استرس خود را تحت کنترل کنید ، ورزش کنید و و رژیم غذایی خود را کنترل کنید.


شما همچنین ممکن است بخواهید این مقاله را بخوانید: چرا قرنطینه در مواردی مانند کروناویروس ضروری است؟


استرس و سلامت قلب و عروق در دوران قرنطینه


بدون شک انزوای اجتماعی طولانی مدت وضعیتی استرس زا است. ما در حال تجربه یک موقعیت شدید با ویژگی های بسیار عجیب و منحصر به فرد هستیم. در عین حال ، اگر تنها زندگی می کنید ، تنهایی اجباری را تجربه می کنید.


باید ترس از عفونت احتمالی را بر مشکلات این روند بیفزاییم. این همچنین یک عامل استرس است زیرا همیشه ترس از بیمار شدن خود یا از دست دادن شخصی که دوستش داریم به دلیل وجود کرونا ویروس وجود دارد


بنابراین ، مهم است که بدون اغراق بیش از حد ، خود را مطلع کنید. قرار گرفتن در معرض مداوم اخبار ، تلویزیون و اینترنت با همیشه تحقیق در مورد آخرین اطلاعات می تواند به نتایج منفی منجر شود.


البته آگاهی از اقدامات فعلی و تغییرات احتمالی مورد نیاز ما نیز بسیار مهم است. با این وجود ، ما باید محدودیت هایی را برای جلوگیری از از به خطر افتادن روان خود تعیین کنیم. موقعیتهای استرس زا می تواند محرک حملات قلبی باشد.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!


راه دیگر برای کاهش استرس و حفظ سلامت قلب و عروق ما در طول قرنطینه در ارتباط ماندن با عزیزان است. به این معنا ، صحبت کردن با دوستان و خانواده ما از طریق تلفن یا از طریق چت تصویری می تواند یک عامل محافظتی برای قلب ما باشد.


فعالیت بدنی در دوران قرنطینه


تقریباً هر کشوری که قرنطینه اجباری را اجرا می کند ، به شهروندان خود توصیه کرده است که در طول انزوا فعال باشند. این کار ساده ای نیست ، مخصوصاً برای ساکنان شهرهای بزرگ که پر از آپارتمان هستند.


با این وجود ، با وجود چالش آشکار ، اگر بتوانیم در خانه های خود فعال بمانیم ، می توانیم سلامت قلب و عروق خود را بهبود ببخشیم. ثابت شده است که روالهای ورزشی به عنوان یک عامل محافظت کننده در سلامت قلب خصوصاً در افراد مسن بسیار مفید است.


این ایده خوبی است که یک روز معین از روز را برای فعالیت بدنی در دوره انزوای اجتماعی کنار بگذاریم. ایجاد یک برنامه ورزشی روزانه می تواند به شما در رسیدن به هدف خود کمک کند.


برای به دست آوردن فعالیت بدنی موردنیاز شما نیازی به تجهیزات ورزشی بزرگ یا مناطق بزرگ ندارید. فقط خلاق باشید و از روالهایی که برای این نوع شرایط طراحی شده اند بهره ببرید. اگر به اینترنت نگاه کنید ، می توانید مطمئن باشید که چیزهای زیادی پیدا خواهید کرد.


30 دقیقه فعالیت بدنی هر روز کافی است. علاوه بر این ، اگر شما در هفته سه بار ورزش کنید ، از قبل دارای اثر متابولیکی خواهد بود. درک این نکته مهم است که مراقبت از سلامت قلبی و عروقی شما بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنید است.


تغذیه مناسب برای حفظ سلامت قلب و عروق در هنگام قرنطینه


ما باید به آنچه می خوریم در حالی که در قرنطینه هستیم ، توجه ویژه ای داشته باشیم. این یک عامل مهم دیگر در مورد سلامت قلب و عروق ما است.

قرنطینه طولانی مدت ما را در معرض خطر عادتهای غذایی نامنظم و نامتعادل درمورد آنچه می خوریم قرار می دهد. اگر درکارهای روزمره ورزش ایجاد نکنیم ، مقدار کمی کالری می سوزانیم. آنچه می خوریم و مقدار آنها نیز باید برای شرایطی که در آن قرار داریم مناسب باشد.


وضعیت فعلی ما می تواند به سرعت منجر به افزایش وزن شود ، اما این تنها مشکل نیست. این به معنای محافظت از سلامت قلب و عروق در هنگام قرنطینه و کنترل میزان مصرف مواد خطرناک مانند نمک است. به یاد داشته باشید که سدیم تمایل دارد فشار خون ما را افزایش دهد.


اقدامات از راه دور اجتماعی همچنین می تواند روی عادات خرید ما تأثیر بگذارد. میوه و سبزیجات تازه ممکن است همیشه در همه شهرها و محلات موجود نباشد ، که ممکن است گزینه هایی را که ما روی میز قرار داده ایم محدود کند. در صورت امکان ، کارهای خود را طوری ترتیب دهید که مجبور نشوید اغلب برای تهیه این غذاها به بیرون بروید. گنجاندن آنها در رژیم غذایی برای سلامتی قلب و عروق شما مفید خواهد بود.


از میوه ها و سبزیجات کنسرو شده و یا غذاهایی که در هر ظرف بسته بندی شده مصنوعی وجود دارد خودداری کنید اگرچه این محصولات بیشتر عمر می کنند ، اما عمر طولانی خود را مدیون نمکی است که به آنها اضافه می کنند. بنابراین ، خوردن آنها در واقع می تواند ناکارآمد باشد و نه سالم.



بنابر این رعایت موارد فوق نه تنها خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی در آینده را کاهش می دهید. همچنین در صورت ابتلا به کرونا ویروس احتمال کنترل بیماری را نیز افزایش می دهید. به عبارت دیگر ، شما می توانید از جدی شدن بیماری جلوگیری کنید.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده