دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» بازی و سرگرمی گروهی

بازی و سرگرمی گروهی

امروز میخوام به شما یه بازی یاد بدم که خیلی سرگرم کننده و جالب میتونه باشه و جنبه فان داره و به صورت گروهی انجام میشه.


شما توی این بازی نیاز دارید دونفر رو انتخاب کنید نفر اول شخصی باشه که مورد اعتماد شما باشه و نفر دوم شخصی باشه که دوست دارید با اون شخص شوخی کنید و سر به سرش بزارید.


وسایلی که لازم دارید چندتا دونه چوب کبریته و یه دونه قابلمه کوچیک.


بازی به این صورته که شما یه دونه چوب کبریت رو میدید به گروه و از اتاق خارج میشید گروه به انتخاب خودش چوب کبریت رو میده دست یکی از اعضای گروه و بعد شمارو صدا میزنن و داخل میشید.افراد گروه به ترتیب با دست مشت شده میزنن رو قابلمه و شما باید تشخیص بدید چوب کبریت دست کیه .


حالا شما قبل از شروع بازی به شخص مورد اعتمادتون که از قبل انتخاب کردید میگید که بعد از شخصی که چوب کبریت توی دستشه بکوبه رو قابلمه ،اینطوری شما همیشه میدونید چوب کبریت دست کدوم یکی از افراد گروه هستش چند مرتبه این کار رو انجام بدید همین باعث میشه افراد گروه کنجکاو بشن و از شما بپرسن که چطور میتونید انقدر درست و دقیق تشخیص بدید که چوب کبریت دست کیه!?


کار شما تازه اینجا شروع میشه به عنوان مثال من همین بازی رو با بچه های فامیلمون انجام دادم و بهشون گفتم بهم الهام میشه.


حالا نوبت نفر دومی میشه که انتخاب کردید ،پیشنهاد میکنید شخص دیگه ای به جای شما از اتاق خارج بشه و اون شخص کسی نیس جز اونی که قصد شوخی باهاش رو دارید.


حالا کل قضیه رو برای گروه توضیح میدید و دست هر کدوم از اعضای گروه یه دونه چوب کبریت میدید.


اینطوری شخصی که وارد اتاق میشه هرکس رو که انتخاب کنه درست انتخاب کرده اما خودش خبر از نقشه شما نداره، چند مرتبه این کار رو تکرار کنید و بعد از اون شخص بپرسید از کجا میتونسته تشخیص بده چوب کبریت دست کیه!!!؟ حالا جواب سوالتونه که میتونه خیلی خنده دار و جالب باشه مثلا بچه ی فامیل ما که انتخاب شده بود که باهاش این شوخی انجام بشه گفت :اسامیتون از جلو چشم رد میشد، یهو اسم یکیتون اِستُپ میشد جلو چشمم


 حالا میتونیدکل قضیه رو براش تعریف کنید و یه خاطره فوق العاده و موندگار و فان برای خودتون بسازید که هربار با مرورش کلی میخندید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده