دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه شنا کردن در استخر را یاد بگیریم؟

چگونه شنا کردن در استخر را یاد بگیریم؟


شنا فواید سلامتی زیادی دارد و یکی از بهترین تمریناتی است که می توانید انجام دهید. همچنین این یک تمرین بسیار کامل است که در آن تمام قسمت های بدن کار می کند. بنابراین ممکن است برای شما بسیار خوب باشد که زمانی شنا کردن را یاد بگیرید.


هنگامی که یاد می گیرید در استخر شنا کنید ، احساس امنیت بیشتری خواهید داشت تا آنچه که در دریا احساس خواهید کرد. امواج که ممکن است در دریا رخ دهد و جریانهای احتمالی که ممکن است در ساحل رخ دهند ممکن است باعث ترس زیاد شود. این به شما کمک نمی کند که شنا را یاد بگیرید.


استخر یک منطقه امن است که در ابتدا می توانید از مکان های کم عمق استفاده کنید. با استفاده از پله ها و نرده های دستی که می توانید بگیرید ، می دانید که به هیچ وجه غرق نخواهید شد.


بنابراین چگونه باید شروع به یادگیری شنا در استخر کنید؟


ما به شما نکاتی برای کمک به شما در شروع کار خواهیم آموخت :


مکانی را انتخاب کنید که بتوانید در آن بایستید

برای یادگیری نحوه شنا در استخر ، باید محلی را تعیین کنید که آب در سطح بسیار بالایی نباشد و در کجا می توانید بایستید. اگر آب از سینه شما بالاتر باشد ، در ابتدا ممکن است باعث اضطراب شدید شود.


نکته مهم این است که احساس آرامش و راحتی کنید. در غیر این صورت ، یادگیری شنا غیرممکن خواهد بود. بیایید نگاهی به گام های اصلی که باید برای شروع یادگیری شنا بگذرانید ، بیاندازیم:


ابتدا پا: بر روی نردبان استخر نگه دارید تا بدن شما روی آب بماند و پاهای خود را حرکت دهید. این اعتماد به نفس لازم برای غرق نشدن را به شما می دهد. می توانید حرکات مختلف پا را امتحان کنید.

شنا را امتحان کنید: هنگامی که حرکت پاهای خود را کنترل می کنید ، ابتدا باید با ضربات شنا که به نوع شنا قورباغه معروف است ، تمرین کنید. با بازوها ، پاهای شما خم شده و صاف خواهد شد.

قبل از شروع به شنا کردن روی خود ، با نگه داشتن آن روی سطح آب بمانید یا اجازه دهید شخصی هنگام حرکت بازوها ، شما را مستقیم نگه دارد. این به شما کمک می کند اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.


هنگام یادگیری شنا ، مراقب نفس کشیدن باشید

فقط یادگیری شنا کردن در استخر من فقط یک هماهنگی بدنی کافی نیست. همچنین باید مراقب نفس کشیدن باشید. روشی که نفس می کشید برای چه مدت در آب می ماند تعیین کننده خواهد بود.


طبیعی است که شما سریع نفس بکشید و سریع احساس خستگی کنید. در این مرحله ممکن است تعجب کنید که چگونه برخی از افراد وقت زیادی را در آب می گذرانند.


هر سبک روش تنفس خاص خود را دارد. باید ریتم تنفس را به سبک شنا داشته باشید که سر شما در زیر آب باشد. با بیرون آمدن سر از آب ، هوا زیادی تنفس خواهید کرد. طبیعی است که قبل از آن هوا کافی تنفس نکنید.


یادگیری شنا باعث افزایش ظرفیت ریه های شما می شود. بنابراین ، تا زمانی که به اندازه کافی تمرین نکردید ، ممکن است احساس کنید که در صورت خارج شدن از آب ، هوای کافی را جذب نمی کنید ، یا در زیر آب غرق می شوید. هیچ اتفاقی نخواهد افتاد سعی کنید.


سطح دشواری را افزایش دهید

با شروع احساس امنیت در آب و قادر به انجام شنای قورباغه به درستی و بدون خستگی زیاد ، می توانید سطح دشواری را افزایش دهید. در اینجا چند ایده برای کمک به شما در انجام این کار آورده شده است:


سعی کنید به آنجا بروید که آب عمیق تر باشد: اگرچه هنوز مکانی است که می توانید در آن بایستید ، اما به جایی که آب استخر عمیق تر است نزدیک شوید. این به شما امکان می دهد اعتماد به نفس خود را آزمایش کنید. در پایان ، شما شروع به شنا در جاهایی می کنید که پای شما بدون ترس از غرق شدن ، کف استخر را لمس نمی کند.

سبک های مختلف شنا را امتحان کنید: هنگامی که پالس های اصلی شنا را به دست آوردید ، فقط به آن معتاد نشوید. می توانید سبک های مختلف شنا دیگری مانند پروانه و فتوم را بیشتر بیاموزید. افزایش سطح دشواری ، مهارت و توانایی شنا را بهبود می بخشد.

شنا فواید سلامتی زیادی دارد و یکی از بهترین تمریناتی است که می توانید انجام دهید. همچنین کامل ترین شکل ورزش است که در بدن شما انجام می شود. بنابراین ، ممکن است برای شما خوب باشد که برای یادگیری شنا وقت بگذارید.


هنوز نمی دانید چگونه شنا کنید؟ شما امتحان کردید اما آیا تصمیم به تسلیم زود هنگام داشتید؟


دلسرد نشوید شما قادر خواهید بود به شنا کردن. شنا یک نوع کامل از آموزش است که می توانید در دریا یا استخر از آن لذت ببرید. چه چیزی می تواند بهتر از ورزش و تفریح ​​همزمان باشد؟


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده